Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

risten på badeværelse

Startet af Katrine, 2. Maj 2011, kl. 22:44

Katrine

Hvad har i gjort for at ildersikre risten ude på badeværelset?
Ildere: Loppen & Bamse

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Katrine Dato  2. Maj 2011, kl. 22:44
Hvad har i gjort for at ildersikre risten ude på badeværelset?

Hvores er så stram at det næsten er umuligt for os at få den op uden brug af en skruetrækker og mortens stærke arme... Så den har vi ikke sikret på nogen måde...

Dark Crystal Ferret

I min gamle lejlighed havde jeg problemer med at dyrene åbnede risten på badeværelset hele tiden og drak vandet..
Jeg gik ud til min far og høre om han havde et stor muresten som jeg måtte få. Det havde han og så lagde jeg den oven på risten. den kunne de ikke skubbe væk og vandet kunne stadig komme ud igennem risten fordi resten var lavet lidt dyber nede i gulvet jo.
Det virkede fint hos mig.. og syndes selv det var ret smart.

Anne

I thisted var den skruet fast, hvor vi bor nu kommer de ikek på badeværelset uden os. Risten er ok stram, men tør ikke tage chancer

Mimse-mia

Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Eliza

Man kan faktisk ikke gøre så meget og alligevel ka man jo gøre lidt.. vi er selv lige flyttet i hus hvor der er en løs rist og snakkede med en håndværker om det. han sagde at vi kunne skifte den ud til en anden model der kan skrues fast men som er pænt meget dyrer og så skal den gamle kradses op og sådan eller man kunne sætte noget tungt på den. Man måtte ikke lime den fast da den er lavet til at skulle renses flerer gange om året (nu har jeg langt hår så den skal renses tit).
Han sagde vi kunne prøve at bukke de metalkanter der er på den lidt ud så den evt blev lidt strammere, men det har vi ikke prøvet endnu om virker.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Namilla

Evt. kan man bruge en slags låse-dims, som man skruer ned i gulvet, og som så kan drejes hen over risten, så den sidder fast, men som også kan drejes til side, når risten skal op. Eliza har nemlig ret, man må ikke lime den fast, eller på anden måde permanent fastgøre sådan en rist...

Mimse-mia

vores er limet fast så dyrene ikke kan grave den op MEN den kan godt tvinges op med vold
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Katrine

hmm okay, tak for svar, tror det ænder med at de ikke skal ud på badeværelset :)
Ildere: Loppen & Bamse