Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Marshall løbegård

Startet af Lenac, 2. Juni 2011, kl. 13:56

Lenac

Nu har jeg flere gange prøvet at finde en Marshall 11 panelers løbegård, men jeg har kun set dem på amerikanske hjemmesider og så er det ikke billigt længere når man skal betale moms oveni. Er der nogen der ved hvor man kan få dem i europa? Ved at LUX shoppen havde dem på et tidspunkt, men det ser ikke ud som om det er i deres sortiment længere  :(.
Det ville hjælpe mig rigtig meget.
xoxo Malene <3

PiaLyng

Du kan købe dem fra USA, igenne Shopusa :).. Anne herinde fra har prøvet det. og hun kom ikke af med mere end 1100kr eller sådan.

mette11

Hvis man køber gennem shopusa kommer man også til ar betale moms og told.  ;)Jeg har købt både derigennem og direkte hos en webshop i usa og begge dele gik fint, men prisen bliver jo desværre en anden end den man umiddelbart ser på de amerikanske sider.

Der er et firma i England som fører dem, men de står altid til at være udsolgt  :(
http://www.companionschoice.co.uk/product_details_710.htm

Lenac

Øh, jeg ved ikke om det bare er mig der er dum, men jeg forstår altså ikke hvordan man betaler for de varer man køber på ShopUSA. Jeg har fundet Marshall løbegården på Wal Marts hjemmeside og bestilt den der, når man så kommer til adressefeltet fylder jeg det ud til at skulle levere ved ShopUSAs adresse i Vergina, men nu kommer mit spørgsmål så, skal det også være billing-adressen eller skal man betale på forhånd via Dankort?
xoxo Malene <3

Eliza

Jeg mener du skal betale med visa. Til firmaet du køber løbegården fra skal du skrive den adresse som du har fået af shopUSA som så sender det videre til dig og betaler moms og alt det der. Du skal også give shopusa besked og betale dem. Jeg har selv købt min der igennem og var meget tilfreds. Selvfølgelig bliver den dyrer end der står på hjemmesiden, men for mig var det et beløb jeg vidste skulle oveni eftersom det kun var der den kunne købes + alle de andre lækre ting jeg gerne ville have derfra.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Masa

Du kan også købe den fra Tyskland og Italien. De har bla. Midwest playpens hvis du har lyst til at undgå Marshall produkter.

Amazing Ferret

Citat fra: Masa Dato  2. Juni 2011, kl. 16:37
Du kan også købe den fra Tyskland og Italien. De har bla. Midwest playpens hvis du har lyst til at undgå Marshall produkter.

Link?

Anne

Jeg brugte rigtigt nok shop usa, og det kostede vist 1100 eller 1200 for en løbegård med taske og 2 bunde (en til låg), og det var faktisk billigere end det havde været uden told osv hvis jeg havde bestilt direkte fra ferretdepot, fordi shopusas fragt er så meget billigere

Masa

En af dem er mondo pet shop, den anden kan jeg ikke huske, men jeg kan finde linket når jeg kommer hjem. Har ikke min computer med lige nu :)

Lenac

Jeg er stødt på et nyt problem inde på ShopUSA, der hvor man bagefter skal registere sine varekøb, så når jeg vælger Wal Mart er der ikke en varekategori der hedder Petsupplies, hvor Marshall Playpen hører ind under?
xoxo Malene <3

Anne

Jeg mener jeg havde den under legetøj og spil.

Shopusa er også både søde og hurtige til at svare på mails

Lenac

jeg overvejede at smide den under bolig og have, men må hellere sende dem en mail om hvad kategori jeg skal sætte den under.
xoxo Malene <3


Amazing Ferret


Anne

angående kategori, så tjekkede jeg lige min mail igennem, og de skrev til mig at jeg skulle brueg legetøj og spil.