Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Besøg?

Startet af Jullend, 16. Juni 2011, kl. 13:28

Jullend

Ja, jeg er en pige på 18 år, som overvejer at få en ilder :D
Jeg ved dog ikke, om jeg kan tåle at være i nærheden af ilder, så ville høre, om jeg måtte besøge en ^^

Jeg hedder Julie og bor en byen Horsens. Jeg er frisk og glad og er meget snart færdig med efterskole ^^ Jeg har tid i første uge af sommerferien. De næste 2 har jeg ikke, da jeg tager til Grækenland der :P

Det ville være meget rart, hvis jeg måtte besøge en med ilder, som også bor i Horsens eller omegn :)

Anne

Ja det er jo ikke lige i nærheden, men du er da velkommen her i Aalborg. Ellers så prøv at kontakte soelbergs sun, de bor i Horsens.

PiaLyng

#2
Der er en sød opdrætter i horsens, Randi - solbergs ildere eller sådan :-$.
Jeg bor selv 22km fra Horsens, og har 7 stks ildere (6 drenge og 1 pige) som du gerne må komme at hilse på. + en hvalp flytter herhjem om omkring 4 uger fra idag.

jean08

Jeg er nogle gange i Horsens ved min mor, hvor jeg har mine to drenge med ned, hvis vi kan få det til at passe, er du velkommen til at komme og hilse på dem en dag.

Soelberg`s SUN ferret


jeps jeg er fra Horsens, og du skal være velkommen :)

lille_thor

Du er også velkommen til at kigge forbi os. Bor i Kolding og har ferie den første uge af sommerferien :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred