Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ilder søges

Startet af Saro, 27. Juni 2011, kl. 17:44

Saro

 God eftermiddag allesammen,

Som overskriften siger, så søger jeg en ilder. Om det er en dreng eller pige er ligemeget, jeg er nu mere bare ude efter en dejlig lille sukkerknald :)

Jeg er ny indenfor det med at have ilder som dyr, men en ilder skal være den første jo, derfor vil jeg give den alt hvad jeg har og efter lidt tid når jeg har lært den og kende vil jeg selvfølgelig købe en lille legekammerat. Jeg har sat mig helt ind i hvad det vil sige at have ilder, og er derfor tip top parat.

Prisen gør ingenting, jeg går mere efter ildere med et dejligt sind og gode opdrættere.

Håber I kan hjælpe :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hej! Velkommen til..

Hvis du kigger under "avl og genetik" og så "avlere" Kan du se de flestes hjemmesider.. Så kan du evt. kigge lidt rundt og se om du kan finde en opdrætter du sys om. De fleste har jo hvalpe lige pt. så mon ikek det er til at finde en der passer dig!?

Saro

Mange tak! Sidder lige og leger lidt med hjemmesiden for at finde ud af hvordan og hvorledes man gør  :-$ Jeg prøver!