Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Update. Paya og Marcel

Startet af Dyrenørden, 30. Juni 2011, kl. 21:28

Dyrenørden

Nu det noget tid siden jeg har fået skrevet noget herinde så tænkte jeg lige vil komme med en lille update :)

Marcel har taget 200 g på og er blevet en rigtig flot ilder. Hans pels og farve har ændret sig rigtig meget på den tid jeg har haft ham. Da han kom var hans pels knastør og ru og meget lys. Nu er pelsen rigtig lækker, blank og glat desuden er han blevet meget mørkere sølvfarvet i pelsen hvor han før var falmet gråbrun standard hans maske og er også blevet helt mørk hvor den før var meget lys brunlig :) Derudover bor ham og Paya sammen nu og sover for det meste i samme køje hvor de ofte ligger og nusser hinanden. De er simpelthen så glade for hinanden bedre match og sammenførsel tror jeg ikke man kunne ønske sig! Og nu flytter jeg i lejlighed til august hvor de vil få masser af plads at boltre sig på desuden er der kun 20 meter til grønne områder hvor vi kan gå tur som de iøvrigt eeeelsker!

Det var så en update fra en glad og stolt ilder ejer :)

Dyrenørden

Laver lige en ny tråd en af dagene med nogen billeder af dem :) Og så vil jeg se om jeg kan finde et gammelt billede hvor man kan se hans kedelige pels og så et nyt så i kan se forskellen :)