Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hjælp! Skær det ud i pap ;)

Startet af Dyrenørden, 29. Juli 2011, kl. 15:13

Dyrenørden

Jeg sidder her og prøver at købe en Marshall løbegård gennem shopusa vil gerne købe den fra ferretdepot men hvordan hulen gør jeg lige? Jeg kan intet finde ud af så dem der har købt på den måde før vil i være søde at guide dumme mig igennem? På forhånd mange tak :)

mette11

1. opret dig på shopusa

2. bestil tingene hos ferretdepot og indtast din shopusa-adresse

3. anmeld dit køb hos shopusa

4. sæt dig og vent på at pakken kommer

Dyrenørden

haha. Mette. Tusind tak for hjælpen.

Dyrenørden

Betaler jeg ved ferretdepot? Eller shopusa?

mette11

Begge dele! Du betaler hos FerretDepot for tingene med visakort når du bestiller tingene. Derefter betaler du for told, moms og fragt for tingene hos shopusa.

Dyrenørden

Mette: Tak for hjælpen men endte med at bestille det direkte ved ferretdepot. Så går jeg bare at venter på en lækker løbegård til basserne. Ved i ca. hvor lang tid det tager at få ting hjem fra usa?

mette11

Det er meget forskelligt hvor lang tid det tager. Jeg har oplevet at få ting på 4 dage, men også at måtte vente længere. Det kommer også an på om postdk synes de skal være 100 år om at toldbehandle det når det ankommer til Dk.  ;) Hvis det kommer med kurerfirma går det som regel en del hurtigere end med postdk, da de er meget hurtigere til at toldbehandle. Men med postdk kan man være så heldig at pakken ryger lige igennem tolden og ikke bliver toldbehandlet (dvs. man slipper for at betale told, moms og gebyr).

Dyrenørden