Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Nogen der ved hvor man får fedt?

Startet af Dark Crystal Ferret, 4. August 2011, kl. 18:34

Dark Crystal Ferret

Okay.. jeg kigger lige på det så.
Men de køre så ud? Det er da fedt.. må jeg lige titte lidt på tror jeg :fnis:

Dark Crystal Ferret

Nå! Jeg prøvede at skrive til DBC nu efter som de skrev under alt kødet de ikke kørte frost varre ud. Og det var rigtig, de bringer ikke ud mere.
så jeg må videre i min søgen.
Så nu sad jeg lige og tænkte på om der er nogen der deltager på Petfoods der måske havde mulighed for at købe noget i en barf butik, hvis i har en i nærheden, som jeg kunne købe af jer? :)
Det ville være en stor hjælp for mig <3

Anne

Har du spurgt rigtig hundemad om de bruinger ud? Ellers må du jo afsted og så tage en stor portion med hjem, så det kan betale sig at tage turen.

Dark Crystal Ferret

Alt hvad jeg har hørt om Rigtig hundemad, er de ikke bringer ud?? De har butikker rundt omkring og ikke andet.. Bringer de da ud??
Men ja, det ender nok med jeg må tage turen til Gørlev alligevel og købe ind af det..

Men er godt nok noget irriterert over vores barf butik lukkede igen. Sølle 3 måneder, og så væk igen  :(
Og ikke fordi de ikke havde kunder, men fordi ejeren først solgte til en anden som så sener flyttede butikken ud i den anden ende af byen, og sener lukkede den igen.
Rigtig rigtig træls. Nu står der sådan en Næstved korn butik noget derude.. der sælger fulgefrø og lig.
Irriterer mig ret meget...

Anne

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato  7. August 2011, kl. 11:55
Alt hvad jeg har hørt om Rigtig hundemad, er de ikke bringer ud?? De har butikker rundt omkring og ikke andet.. Bringer de da ud??
Men ja, det ender nok med jeg må tage turen til Gørlev alligevel og købe ind af det..

Der er flere af rigtig hundemad butikkerne der bringer ud. Om den i nærheden af dig gør, ved jeg af gode grunde ikke. Ring da og spørg.


Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato  7. August 2011, kl. 11:55

Men er godt nok noget irriterert over vores barf butik lukkede igen. Sølle 3 måneder, og så væk igen  :(
Og ikke fordi de ikke havde kunder, men fordi ejeren først solgte til en anden som så sener flyttede butikken ud i den anden ende af byen, og sener lukkede den igen.
Rigtig rigtig træls. Nu står der sådan en Næstved korn butik noget derude.. der sælger fulgefrø og lig. Irriterer mig ret meget...

Det lyder markabert, men hvis det er kanin og muselig, er det vel også fint nok.

Dark Crystal Ferret

#20
 :lol: :lol: Anne..
Fuglefrø og Lignende siger vi så..
Lig har de kun i form af tørret kød.. og ikke hele dyr. så er det vist uddybet hahah :lol:

Ja, jeg kan da prøve at høre om de bringer ud. Kunne være sejt.
Anede bare ikke at de kunne det også  :-$