Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

zooplus - levering

Startet af Katrine, 10. August 2011, kl. 12:21

Katrine

Når I bestiller foder, hvordan forgår det så? - Jeg tænker hvis man ikke er hjemme, skal man så hente den på posthuset?
Ildere: Loppen & Bamse

Stephanie

Hvis man ikke er hjemme kommer der et brev i postkassen om at de har prøvet at aflevere den men man ikke har været hjemme.

Så skal man kontakte dem for at aftale ny afleveringsdag.

Da jeg ofte er på arbejde i det tidsrum hvor de leverer aftaler jeg altid med dem at de istedet for min hjem adresse afleverer den på mit arbejde.

Dog har jeg været så heldig de sidste par gange at det har været den samme chauffør, og han kan åbenbart huske at jeg møder på arbejde kl 11, så han leverer til mig kl 8 om morgenen og ringer til mig inden.

KariN

Det er GLS der bliver leveret med og som Stephanie skriver har man mulighed for at aftale en ny tid med dem hvis man ikke er hjemme første gang. Ellers skal man afhente det hos GLS kontoret der ligger i nærheden af hvor man bor :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Katrine

okay, nogen der ved om det ligger i odense?
Levere de om formiddagen? - For jeg er i skole der, kan man få dem til at levere om aftenen?
Ildere: Loppen & Bamse

Amazing Ferret


Katrine

nå men det er jo så lidt 200 m, fra mig :)
Men hvis man ikke er hjemme når det kommer, kan man så bare hente det der, eller skal man ringe og høre ad?
Ildere: Loppen & Bamse

KariN

Citat fra: Katrine Dato 10. August 2011, kl. 15:57
nå men det er jo så lidt 200 m, fra mig :)
Men hvis man ikke er hjemme når det kommer, kan man så bare hente det der, eller skal man ringe og høre ad?

Ring og snak med dem hvis det er, du skal bare huske at have billed legitimation med dig, for ellers udleverer de ikke pakken når man selv henter den.
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Katrine

Hvor lang tid plejer der at gå fra i bestiller til i får det leveret?
Ildere: Loppen & Bamse

Barky

Jeg bestilte i onsdags, og fik igår fra den tyske side..
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Katrine

Citat fra: Barky Dato  6. September 2011, kl. 14:45
Jeg bestilte i onsdags, og fik igår fra den tyske side..

Okay, så er det nok lidt ønsketænkning at håbe på at den kommer i morgen, når jeg bestilte i går (er nemlig hjemme i morgen, normalt er jeg jo i skole,, så det havde været perfekt, heh)
Ildere: Loppen & Bamse

Barky

Ja, det er det nok.. *G* Beklager.. ;)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

Jeg har prøvet at det er kommet på 2 dage, men som regel går der 3-4 dage.

Katrine

okay, de har åbentbart delt ordren som jeg kan forstå (ved ikke hvorfor).
Og den ene har de modtaget og pakket dd.
Men den anden står der ikke noget ved modtaget og pakket :/
Ildere: Loppen & Bamse

Barky

Mit kom også i to pakker med forskellige numre jeg kunne følge.. Var så heldig at de begge var med samme vogn, men har også prøvet at den ene kom en dag før den anden.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

bestilte også i onsdags og fik igår...to delte pakker men samme dags levering :)