Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Standard fritte sælges

Startet af mrbigbrother, 6. September 2011, kl. 09:12

Dark Crystal Ferret

Citat fra: mrbigbrother Dato  6. September 2011, kl. 13:56
I burde have andet at lave..? Jeg vil bare sælge min fritte ikke andet...

Syndes du skal falde ned nu og komme videre ik ;)
Og jo så har jeg skam andet at lave end at sidde og prøve at snakke med en der åbentbart kun er ude på at være efter andre af små ubetydelige grunde.
Det gider jeg slet ikke bruge min tid på! :P

Good luck med dit salg ;)

mrbigbrother

Så så piger ;) Ihh hvor finder jeg det trist at man ikke kan bruge sådan et her forum til at lave en salgsannonce uden det her sker..
Jeg ved udemærket godt hvad et forum går ud på.. Jeg fjerner da bare annoncen igen så ;) god ide med bare at iigge den på gul og gratis :)

KittAnderson

Ja super idé..
Super idé at lade ilderen blive kastebold, fordi inkompetente mennesker gør som dig. - Køber ilderen fordi den ser sød ud!
Stakkels lille flotte fyr. Hvis jeg kunne hentede jeg ham med det samme!
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Dark Crystal Ferret

Ved du hvad. DU starter ud med at overreagerer her. IKKE os, det var dig selv.
Du begyndte selv at bide hovedet af os.
Og hvis du ikke kan tåle at folk siger så lille en ting til dig, så smut til Gul og Gratis.
Så kan du også være mere sikker på at få solgt din ilder til en person der ved nogenlunde lige så lidt før salg af din ilder.

Barky

...... Men pas på, for der er også folk som os på Gul og Gratis... Du ved, sådan nogen ansvarlige typer....
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Dyrenørden

Citat fra: Dyrenørden Dato  6. September 2011, kl. 13:28
Håber i finder et godt hjem til ham og lærer lige at undersøge tingene ordentligt inden man anskaffer sig dyr så dette ikke sker igen :)

Rolig nu. Det var jo bare ment som et godt råd for dyrenes skyld der er så uendeligt mange dyr rundt omkring der bliver kastebold fordi ejerne ikke har tænkt sig om og undersøgt tingene ordentligt inden de anskaffer sig dyr. Kan jeg være med til at forhindre at dette sker så bliver både dyrene og jeg glade ;) by the way, Jeg har et liv... DYR ;)

KittAnderson

At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

englefugl

haha, ja genialt svar Barky :D det må man tage hatten af for.

KittAnderson

At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Barky

Citat fra: KittAnderson Dato  6. September 2011, kl. 16:40
http://www.guloggratis.dk/dyr/andre-kaeledyr/ilder/annonce/12450936?imagepos=1#images




Nååå, sandheden omkring købet kommer mere og mere frem... Jeg fatter ikke at folk ikke bare siger tingene som de er. Den slags ville jeg have mere respekt for.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

#25
sandheden? det er da en helt anden historie?

Dark Crystal Ferret