Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Badooi billigt til salg

Startet af Amazing Ferret, 9. September 2011, kl. 17:02

Amazing Ferret

Mens jeg var hos dyrlægen i dag var Badooi, Taboo og Sammy herhjemme og de fik lov til at rende rundt i hele hytten, undtagen i stuen. Da jeg kommer hjem, finder jeg dette i mit køkken....jeg ved godt hvem der er synderen  :@ :@ Badooi!!! Han har fået skubbet trappestigen ud fra under vasken og dermed kommet op på komfuret og så har han ellers hygget sig :X :X














Bawa

Jeg elsker bare når man kan se at dyrene har hygget sig mens man har været væk :love:

Lena og Peter

Jeg synes altså det er en super god aktivering du der har fundet til dine dyr... Er det noget de alle skal prøve.. :P

Shamua

imponerende at efa olien er urørt - ikke kidnappet, bare væltet!!... :P ..

Vh. Marianne

Amazing Ferret

Peter: Det er da også god aktivering til mig  :fnis: :fnis: Selvom jeg ikke synes det er specielt sjovt at skal gøre køkken rent når man kommer hjem og er hammer træt :nej:

Bawa: Kunne de ikke aktivere sig selv på en lidt pænere måde :fnis:

Shamua: Mine er nu gode til ikke at stjæle ting  :D

Bawa

#5
Citat fra: Shamua Dato  9. September 2011, kl. 17:16
imponerende at efa olien er urørt - ikke kidnappet, bare væltet!!... :P ..
Havde det været Venus var den blevet destrueret - og derefter havde hun gemt beviserne!

Citat fra: Amazing Ferret Dato  9. September 2011, kl. 17:18
Bawa: Kunne de ikke aktivere sig selv på en lidt pænere måde :fnis:
De skal jo sørge for at deres mor også bliver aktiveret :lol:

Sølvsten

Hm det er i sådan en situation man ikke ved om man skal grine elle græde. Men det må være grine for dyrerne har jo moret sig.

Amazing Ferret

#7
Citat fra: Amazing Ferret Dato  9. September 2011, kl. 17:18
Bawa: Kunne de ikke aktivere sig selv på en lidt pænere måde :fnis:
De skal jo sørge for at deres mor også bliver aktiveret :lol:
[/quote]

Jeg vil gerne aktiveres på en anden måde  :lol:

Citat fra: Sølvsten Dato  9. September 2011, kl. 17:22
Hm det er i sådan en situation man ikke ved om man skal grine elle græde. Men det må være grine for dyrerne har jo moret sig.

Ja det er netop i sådan en situation hvor man ikke ved om man skal grine eller græde....møg dyr

Shamua

#8
Citat fra: Bawa Dato  9. September 2011, kl. 17:20
Citat fra: Shamua Dato  9. September 2011, kl. 17:16
imponerende at efa olien er urørt - ikke kidnappet, bare væltet!!... :P ..
Havde det været Venus var den blevet destrueret - og derefter havde hun gemt beviserne!


Hehe jep, det er ikke mange uger siden jeg fandt den sidste forsvunde efaolie... :P Fandt også en under min seng, i et rum hvor de i øvrigt ikke burde være..  :nej:

Vh. Marianne

Cille

Jeg synes han har været dygtig :fnis:...og sikke uskyldig han så ud da du kom hjem...bare synd at han lugtede af jord...afsløret.. :lol:

Amazing Ferret

Hehe ja han havde jord under neglene...så han kunne ikke løbe fra det var ham :fnis: :fnis:

Dark Crystal Ferret

Hold da op, han har da hygget sig hva´ :lol:
Ved du hvad man kalder det der Erika?? Det hedder "Aktivering af madmor" !!  :lol:
Ej, men jeg kender godt den der, og man ved virkelig ikke om man skal grine eller græde. Smidde ilderen i bur eller ud i skraldespanden :lol:
Men så kommer det der mega uskyldige blik  :X og så er du solgt til stanglakrids og elsker den lille enormt uskyldige ilder igen :fnis: . Tror alle ilder ejere kender den :lol:

Amazing Ferret

Men plejer det ikke at være madmor der skal aktivere ham  :lol: :lol:

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Amazing Ferret Dato  9. September 2011, kl. 18:38
Men plejer det ikke at være madmor der skal aktivere ham  :lol: :lol:

Hahaha :lol: :lol:
Tjo måske nok, men måske Badooi mener det også skal være omvendt?? :P

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.