Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Benmel

Startet af Fuzzytales, 18. September 2011, kl. 16:18

Fuzzytales

Noen som trenger benmel?
Maria ved Hungry Ferrets kan bestille inn om vi er nok kjøpere til 20 bokser. Det er 8 bokser ledige nå.
=)

Shamua

Jo tak, to til mig. :) det er til classic ferret ikke?

Vh. Marianne

Anne

en til mig (som marianne gerne vil tage med)

Eliza

Jeg er forvirret.. havde Sara ikke lavet sådan en tråd?? synes ikek lige jeg ka se den  :S
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

CMS

Jeg vil meget gerne købe en - tak :)
Mange hilsner Christina

Mustela

Jeg vil også gerne købe en, hvis Marianne gider tage den med tilbage til DK?!?  :D

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Lena og Peter

Jeg har bestilt 2-3 af Sara... Men hvis den ikke er det samme eller hvis Sara ikke kan skaffe noget skal jeg jo have 2-3 stykker..  ;)

:S Jeg er altså også lidt forvirret.. Mest fordi der ikke er nogle der svare om det er det samme eller to forskellige der vil sælge benmel.. :S

Fuzzytales

Jeg såg desverre ikke at Sara hadde laget en topic om det samme. Hun skulle hjelpe emg med å finne flere som ville ha  <3
vi er nå oppe i totalt 25 bokser, så jeg skal høre med Hungry Ferrets om det er mulig å få inn 25 istedet for 20.

Fuzzytales

Hei igjen!
Da har Maria fått inn 40 bokser med benmel.
Du kan nå bestille det hos henne gjennom denne siden http://hungryferrets.se/
Siterer fra maria: "Jag har sagt som så att man kan göra på 2 sätt. 1. man beställer och betalar på en gång, då är man garanterad att få sina burkar. alternativ 2 är att man beställer och betalar på plats innan kl 12 på utställningsdagen. Skulle man inte hämta ut sina burkar innan kl 12 ställer jag upp dom på bordet så andra får chans att köpa om dom önskar. Detta bara för att ja tidigare varit på andra utställningar där folk beställt och sen inte hämtat ut sina grejor, vilket har lett till att folk som varit på plats och velat köpa har blivit utan. Men fram till kl 12 håller jag på alla beställningar så man får några timmar på sig att hämta ut sin beställning. HOppas detta känns som OK alternativ för er köpare. Hemsidan är iaf uppdaterad nu så att det ska gå bra att lägga beställningar där direkt :)
.."


Eliza

Jeg kan ikke få siden til at virke, der kommer intet i varekurven når jeg prøver :( jeg vil ellers gerne have 4 bøtter  :S
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

jeg kunne godt. Jeg er på vej i seng, men hvis du stadig ikke kan i morgen kan jeg godt bestille for dig hvis du bare sender dine oplysninger. (ellers kan en anden sikkert)

Fuzzytales

Hei! Minner dere på om at Hungryferrets har fått inn mange bokser med benmel nå. Det er mulig å kjøpe det på Classic ferret nå på lørdag! Kan være lurt å reservere før utstillingen for å sikre seg bokser!