Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

FerretParadise's planer 2012

Startet af FerretParadise, 4. Oktober 2011, kl. 17:40

CMS

Jeg er sikker på, der kommer nogle smukke hvalpe ud af denne parring - ja...Sniper <3 <3 (behøver jeg sige mere)
Mange hilsner Christina

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

FerretParadise

Onsdag d. 7 december fik Navi fjernet sit implantat, så nu bliver det spændende at se hvornår hun går i løb.  :)

Sniper er ved at finde ud af, at han er en dreng.  :X Han er blevet mere hård overfor de andre, og kan nu kun være sammen med dem under opsyn. Hvilket dog også kun er en stakket frist, for snart må han skilles helt fra dem.

Ann Hillerslev.

FerretParadise

Temaet for dette kuld bliver Pink Floyd.
Ann Hillerslev.

KariN

Citat fra: FerretParadise Dato 22. December 2011, kl. 13:54
Temaet for dette kuld bliver Pink Floyd.

Det lyder spændene :D Glæder mig til at se hvilke navne de små får :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Jeg synes det er et rigtig godt tema :dans: De små bliver simpelthen udstyret med de fedeste navne ;)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

Tror ikke jeg er gammel nok, men min far ville for en gangs skyld kunne huske hvad en af mine ildere hed, hvis jeg fik en fra det kuld  :lol: :lol: glæder mig til at høre navnene  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lena og Peter

Jeg synes det er et dejligt tema og er helt vilde med navnene..

Scarecrow og Gnome ...   :-$

Men tvivler dog stærkt på at nogle af hvalpene får disse navne..   :fnis:

FerretParadise

Man skal aldrig sige aldrig Peter.  :P

Jeg har min liste med en masse mulige navne på, og et af dem du har skrevet her, står på den liste.  ;)

Jeg glæder mig virkelig bare så meget til at få hvalpe.  :)
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Så kan det jo være at jeg får et problem...  ;)

FerretParadise

Citat fra: ilderbanden Dato 22. December 2011, kl. 21:54
Så kan det jo være at jeg får et problem...  ;)
Problemer er til for at blive løst.  :P
Ann Hillerslev.

Anne

Citat fra: Eliza Dato 22. December 2011, kl. 21:05
Tror ikke jeg er gammel nok, men min far ville for en gangs skyld kunne huske hvad en af mine ildere hed, hvis jeg fik en fra det kuld  :lol: :lol: glæder mig til at høre navnene  :)

Ikke gammel nok? du er ældre end mig, og jeg er kæmpe pink floyd fan :lol:

FerretParadise

Navi er nu så småt begyndt at hæve op, så nu glæder jeg mig endnu mere til at få små hvalpe i huset.  :)
Ann Hillerslev.

lussingen

Ihhh det bliver vidunderligt når der kommer hvalpe <3 Jeg glæder mig sådan til at følge Navi-pigen, hun bliver en fantastisk mor. Jeg glæder mig også til at være en del af de smås liv, i hvert fald til de flytter hjemmefra :fnis: <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato 15. Januar 2012, kl. 18:42
Ihhh det bliver vidunderligt når der kommer hvalpe <3 Jeg glæder mig sådan til at følge Navi-pigen, hun bliver en fantastisk mor. Jeg glæder mig også til at være en del af de smås liv, i hvert fald til de flytter hjemmefra :fnis: <3
Ja du er fantastisk at få på besøg når her er hvalpe, for jeg tror, at du har det lige så sjovt som dem.

Jeg håber sådan, at der kommer nogle tæver der ligner deres mor Navi. Helst et par stykker, så jeg har lidt at vælge imellem.
Ann Hillerslev.