Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

ilderbanden 2012

Startet af Lena og Peter, 26. Oktober 2011, kl. 14:24

Lena og Peter

Så det ser ud, vil vi lave et kuld til næste år. Det bliver den samme parring som i år mellem Minnie og Ramses.

Vi forventer at hvalpene bliver mørk vildtfarvet.
Der er dog en udemærket chance for at der kan komme sort eller chokolade farve også, samt at der kan komme angora.

Mor: Frettchenkinders Minnie

Far: Dark Crystal Ferret Ramses Anubis


SilverDragon

nå.. Det kunne da være man skulle have hvalp næste år..
Hvor jeg glæder mig til at se kuldet.
Kan ihvertfald stå inde for dejlige forældre og super opdrættere der brænder for deres dyr og deres hvalpe.
Iøvrigt... super flot banner og "skilt" omkring parringen

Lena og Peter

^^^^^^^^ Det ville være os en glæde at sælge en hvalp til dig, for så ville den komme til et hjem hvor vi er sikker på at den ville få det dejligt.. <3

Dyrenørden

Hold nu op altså! Det er rent selv pineri at sidde og kigge på folks avlsplaner. Nøj hvor bliver det bare en masse umimodstålige lækre hvalpe der kommer! Øv at jeg ikke må få flere!

Emils far

Mine egne avlsplaner er lidt i tågen endnu, der er ingen hunner som har sagt sig villige endnu....men jeg har nu heller ikke forventet at det skulle ske heller, men man kan da drømme....   8) :dans:

katja

vil også gerne skrives op til en hvalp hvis det er ok
ejer af 7 dejlige trolde,

Lena og Peter

Citat fra: katja Dato 26. Oktober 2011, kl. 18:18
vil også gerne skrives op til en hvalp hvis det er ok

Det er du jo allerede.. ;)

Citat fra: Emils far Dato 26. Oktober 2011, kl. 17:51
Mine egne avlsplaner er lidt i tågen endnu, der er ingen hunner som har sagt sig villige endnu....men jeg har nu heller ikke forventet at det skulle ske heller, men man kan da drømme....   8) :dans:

Jeg glæder mig til at høre mere om denne "parring"..   ;)

Pernille

Jeg tror også at jeg vil hoppe på den parring, det var ihvertfald nogen søde basser der kom ud af det sidst. Har jo et dejligt eksemplar derhjemme ;)
Men .. Steffen ved det bare ikke endnu :D
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Lena og Peter

Citat fra: Pernille Dato 26. Oktober 2011, kl. 19:09
Jeg tror også at jeg vil hoppe på den parring, det var ihvertfald nogen søde basser der kom ud af det sidst. Har jo et dejligt eksemplar derhjemme ;)
Men .. Steffen ved det bare ikke endnu :D

Hehe... Så kan du jo give ham den i gave...  :P .. Det ville være os en stor glæde at levere en lillebror til Seti..  <3

Pernille

Ja det syntes jeg da også :3
Også vil jeg ihvertfald gerne have 2 mere udover ham derhjemme.
Det ville bare være drømmescenariet  :love:
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Shamua

Det bliver helt sikkert igen nogle dejlige dyr :love:

Vh. Marianne

Lena og Peter


Lena og Peter

#12
Så er der lidt nyt.



Vi forventer at der kommer pasteller fra dette kuld, men et super herligt temperament og selvfølgelig helt vidunderlige.. ;)

Minority ferrets

Citat fra: ilderbanden Dato  9. Februar 2012, kl. 12:08
Så er der lidt nyt.



Vi forventer at der kommer pasteller fra dette kuld, men et super herligt temperament og selvfølgelig helt vidunderlige.. ;)

Ja hun er godt nok super skøn!! En petit lækker lille sag ;)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Lena og Peter

#14
Så blev det til to kuld igen i år..  ;)



Gældende for begge kuld:

Pris kæl: 2000 kr
Sælges på kontrakt: Ja
Førstegangs køber: Ja
Salg til personer under 18 år: Ja hvis forældre er med i købet.
Salg til avl: Nej.

Hvad følger med hvalpen: madpakke - stamtavle - sundhedsbog- dyrlægebesøg - en lille gave.

Hvis man vælger at vi ikke skal chippe hvalpene, skal man selv gøre dette senest 14 dage efter man har hentet sin guldklump.

Chip og vacc. kr. 500,-

Der er flere oplysninger på www.ilderbanden.dk