Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Flash din ilders udetilbehør

Startet af Mewz, 18. November 2011, kl. 22:57

Mewz

Ting som ilderen kan aktiveres med uden for buret forstås.

Julius har virkelig brug for noget mere og nyt at beskæftige sig med, når han er ude. Jeg er på jagt efter et lille kattetræ med huler, men har ikke kunne finde det rigtige endnu.

Derudover har vi flere gange været ved at købe en kæmpe opbevaringskasse i Ikea og fylde med grødris, men der er simpelthen ikke plads til sådan en stor én, kommer vi altid frem til.

Han har "osten" og nogle rør i stuen, som han bruger rigtig meget. Har netop bestilt flere rør for at lave længere tunneler.





Hvad har jeres ildere at lege med udover hinanden? :)

Vi mangler inspiration.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Dyrenørden

Mine elsker de der tennis bolde med ris i som larmer lidt når de triller med dem :) De kan bruge lang tid på at tulre rundt efter dem :) Ja og så elsker de jo rør :) De 2 af dem kan også finde ud af at bruge sådan en lille godbids bold hvor de skal trille med bolden for at gidbidderne kommer ud :) Den er også ethit indtil der ikke er flere godbidder :) Så har jeg sådan et børne tæppe hvor der hænger legetøj ned fra den bruger du også lang tid på både med sig selv og hinanden :)

Shamua

mine elsker plastic poser, men jeg sørger for at der er hul i begge ender og gerne flere steder så de ikke bliver kvalt selvfølgelig :)

Vh. Marianne

Stubba

Mine har en ordentig bunke med legetøj: altså bolde der larmer, bamser og alt muligt andet. Derudover har de huler og et rør med huller. Derudover får de indimellem poser at lege i - men det er kun når vi er der .. Er så bange for at der kan ske noget :i
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Mewz

Julius gider ikke rigtig plastikposer. De gamle elskede dem ellers.
Det er umuligt med pivedyr - endda under opsyn. Han river dem fuldstændigt fra hinanden og jeg er bange for, at han får slugt noget.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Minority ferrets

Mine har en del ting hehe... så nu flasher jeg lige en del af det ;)

Deres kradsetræ


De har 3 af disse plastikspande med diverse legetøj - her demonstreret af Anders


En hængekøje :) - også Anders


Deres slot :)


Balje med vand der bliver fyldt op hver dag (som sommeren) ude på altanen så de altid kan køle af og lege - demonstreret af Santo


Sådan en baby-lege-aktiverings- dims... Den står her i løbegården, men det gør den ikke normalt :)



Zoey - Mias pige, demonstrerer lige det ene af vores "rør" - det har også 2 i plastik fra Furret xl toweret som jeg glemte at give med da vi solgte det >.<


Så har de et kradsetræ i gangen - det her er det bedste billede jeg lige kan finde. Det har også en platform for oven ;)


Og så har Sheldon jo selvfølgelig computeren ;)


De har meget mere, men kan ikke finde billeder af det ;)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

lille_thor

Mine har et baby-aktivitets tæppe magen til minoritys og et lille kræsse stativ,  tunler, bakke som badekar og en masse povdyr og andet legetæj dwr larmer og med pind og snor. 
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Pernille

Minority ferrets: Den hængekøje har vi også, den er simpelthen så sød ;j .. men vores dreng gider bare ikke bruge den  :X DOH !
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Minority ferrets

Citat fra: Pernille Dato 19. November 2011, kl. 20:18
Minority ferrets: Den hængekøje har vi også, den er simpelthen så sød ;j .. men vores dreng gider bare ikke bruge den  :X DOH !

Det gad vores heller ikke i begyndelsen, men det er blevet bedre og bedre ;) jeg har flere der bare hopper rundt i den, men de putter også i den ^^
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Pernille

Citat fra: Minority ferrets Dato 20. November 2011, kl. 08:09
Citat fra: Pernille Dato 19. November 2011, kl. 20:18
Minority ferrets: Den hængekøje har vi også, den er simpelthen så sød ;j .. men vores dreng gider bare ikke bruge den  :X DOH !

Det gad vores heller ikke i begyndelsen, men det er blevet bedre og bedre ;) jeg har flere der bare hopper rundt i den, men de putter også i den ^^

åårh altså gid vores dreng gad det, men det kommer forhåbentlig :D
.. Det har det da gjort med alle de andre sovesager han ikke gad at bruge i starten, men det gør han nu. Dejligt  :dans:
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Stephanie

Citat fra: Mewz Dato 19. November 2011, kl. 11:20
Julius gider ikke rigtig plastikposer. De gamle elskede dem ellers.
Det er umuligt med pivedyr - endda under opsyn. Han river dem fuldstændigt fra hinanden og jeg er bange for, at han får slugt noget.

Mine har fået syet deres pivedyr ind i lærredspose (dobbeltlag) så har de stadig pivelyden, men kan ikke bide gummiet istykker.

Minority ferrets

Citat fra: Stephanie Dato 20. November 2011, kl. 11:22
Citat fra: Mewz Dato 19. November 2011, kl. 11:20
Julius gider ikke rigtig plastikposer. De gamle elskede dem ellers.
Det er umuligt med pivedyr - endda under opsyn. Han river dem fuldstændigt fra hinanden og jeg er bange for, at han får slugt noget.

Mine har fået syet deres pivedyr ind i lærredspose (dobbeltlag) så har de stadig pivelyden, men kan ikke bide gummiet istykker.

Jeg køber pivedyr der er inde i tøjdyr :) det er bare super godt :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Amazing Ferret

Citat fra: Minority ferrets Dato 19. November 2011, kl. 12:53

Og så har Sheldon jo selvfølgelig computeren ;)



Genialt billed  :D Dejlige Sheldon <3

Minority ferrets

Hehe tak :D synes det er så sjovt med den lille mand :D
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Mewz

Ja, skal da have købt noget bævernylon til pivedyrene! :) Godt at I mindede mig om det.

Gider de de dér babyaktivitetstæpper særlig meget?
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!