Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Mine to nye totter

Startet af Amazing Ferret, 26. November 2011, kl. 18:29

Amazing Ferret

Jeg har vist ikke fået lagt billeder ind af mine to nye totter :-$ Jeg har haft dem i 4-5 uger nu og de er bare vidunderlige begge to  <3
Jeg har jo lavet en parringstråd hvor disse to er med, så jeg tænkte at jeg nok hellere måtte vise noget mere af dem

Hannen som er albino kommer fra Polen. Han er ca 1½ år. Han hedder Frasier Aidan








Lille og lidt tyk  :fnis:


Og så er der pasteltæven Savannah Liffey. Hun er også ca 1½ år. Jeg ved desværre ikke hvor hun kommer fra da hun har været i 4-5 hjem før mig











Shamua

Hvor er Frasier blevet fin <3 Det er utroligt hvad ordentlig foder og pleje kan gøre ved en ilder :love:

Vh. Marianne

Amazing Ferret

Ja han var noget tisgul da vi hentede ham og han har også taget omkring 200 g på  :D

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Shamua

Det lyder dejligt! Han ser også bare rigtig godt ud nu :)

Vh. Marianne

Julie

Et forsinket tillykke med dem - de er godt nok fine. Jeg er godt nok gået glip af meget  :-$

Lena og Peter

De er da blevet rigtig fine...  :)

katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Dyrenørden


AlisVolatPropiis

Endnu engang må jeg sgu indrømme jeg er misundelig på dine navne!! og hvor er de bare smukke o.O Frasier er bare så hvid o.O og hehe...en mørk pastel...ja så smelter jeg jo :)

Amazing Ferret

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 27. November 2011, kl. 22:05
Endnu engang må jeg sgu indrømme jeg er misundelig på dine navne!! og hvor er de bare smukke o.O Frasier er bare så hvid o.O og hehe...en mørk pastel...ja så smelter jeg jo :)

Det varer nok ikke længe før han begynder at blive tisgul  :fnis:
Du kendte jo godt til navnet Frasier  :D

Sølvsten