Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Løbegård

Startet af Beate, 4. December 2011, kl. 15:42

Beate

Har noen erfaring med denne typen løbegård?
http://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/bure_loebegaarde/loebegaarde/nylon/247851#more

umiddelbart virker den smart og for mig er det et pluss at den er i nylon siden jeg ikke har bil.
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Du skal være sikker på at bunden er syet fast og ikke bare sidder fast med velkro. Nogle ildere kan desværre godt komme op af dem der hvis ikke der ikke et lynlåsnet i toppen. Som jeg ser dem det er det virkelig et sats at købe dem til ildere!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Nå læste lige beskrivelsen og jeg kan se de to første problemer. Bunden sættes fast med velkro og den er kun 49 cm høj.

mette11

Jeg er ikke vild med dem. Dels fordi der er lynlåse i (og en del ildere kan åbne lynlåse fra indersiden!) og dels fordi ilderne ikke kan se så meget ud (men det kan så også være en fordel ind imellem).

Den er kun knap 50cm. høj og det tror jeg at mange ildere vil kunne hoppe ud af ret nemt.

Jeg vil virkelig anbefale Marshalls eller man kan lave en selv i træ (det var der en del på udstillingen som havde gjort). Dem kan man lave rigtig flotte og male osv. som man vil, men jeg tror at de er ret tunge.

Anne

Jeg har den store med fast bund (og den er til salg). Jeg har en enkelt ilder (joa) der kan komme ud af den, ellers er den holdbar nok. Den er dejlig nem at slæbe med hvis man ikke har bil, og jeg har haft den med i tog et par gange, men nu hvor vi har bil synes jeg en marshall er bedre. Den store er 80 høj og 125 i diameter mener jeg.

Beate

Ej, men det hadde da vært rigtig dejlig (og flaks!) om jeg kan købe den løbegården af dig Anne :)

De minusene denne modellen har er noget vi kan leve med nu. Den virker nem at hive med sig, sette sammen og holde ren.
Jeg er heller ikke den største pige i verden, så tyngden er MEGET vigtig :P
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Anne

Jeg sender dig lige en pb senere på aftenen når jeg er færdig med at registrere tilmeldinger på diu, om løbegården :)