Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

cilleborgs ildere's parringsplaner 2012

Startet af Cille, 14. December 2011, kl. 21:46

Shamua

Tillykke med dem :D Og tillykke med din albino pige <3

Jeg fik ret :D Jeg talte rigtigt!  *Stolt af mig selv*  8)  :P

Vh. Marianne

FerretParadise

Tillykke med dem Hanne.  :)

Jeg vil gerne se nogle billeder.  <3
Ann Hillerslev.

Dark Crystal Ferret


Cille

Takker :D

Hmm billeder plejer jeg jo ikke at ligge ind her før de er en uge.
Der er billeder på min side på Facebook http://www.facebook.com/pages/Cilleborgs-ildere-Ferrets/155655237860304
Der er der også en video som jeg tog af hendes mave dagen før, fordi man tydeligt kunne se hvalpene sparke i hende.
Den video hvis folk kigger den, der er de faktisk rolige :fnis: , det var så synd for hende for de gik helt amok inde i hende.
Så hun lå og ømmede sig indimellem når de sparkede vildt... det var da synd, men også utrolig nuttet på samme tid <3

Cille

Så der kommet en ny parring plan hos mig i år.



Jeg forventer nok mest albino ud af denne parring, og måske pastel/vildfarvet
Jeg ved ikke om der kan komme angora så derfor sætter jeg det i parantes
Pixel Lionheart er venligst udlånt af Pia Lyng

Pris på hvalpe fra dette kuld : 1600kr og (Angora? 1900kr)
Til udland : 3100kr (og Angora? 3400kr)
Forventet termin omkring: D. 16 Maj

Amazing Ferret

Glæder mig til at se bebser fra denne parring  :D

Lena og Peter

Jeg er glad for at jeg (forhåbenlig) selv har hvalpe i huset på det tidspunkt..  :love:

Cille

Citat fra: ilderbanden Dato  5. April 2012, kl. 19:12
Jeg er glad for at jeg (forhåbenlig) selv har hvalpe i huset på det tidspunkt..  :love:

Naaaah, der er da altid plads til en mere :lol:

Dark Crystal Ferret

Spændende om ham den langhåret kan gøre det denne gang. Krydser for han bliver far i år - det fortjener han altså <3
Behøves jeg at sige jeg vil følge spændt med her også?? :fnis:

the bird

UUUUHHHHHHH.... hvis der kommer noget ud af parringen skal alle hvalpene bo her, så smider vi manden ud, det burde hjælpe på pladsen :lol: forældrene er da bare for lækre :)

Cille

#40
Maria jeg glæder mig også til at se hvad han kan lave :D

the bird....neeej ikke dem alle :fnis:

the bird

Citat fra: Cille Dato  5. April 2012, kl. 21:06
Maria jeg glæder mig også til at se hvad han kan lave :D

the bird....neeej ikke dem alle :fnis:

jo, den aaaaaaaaaaaaalle sammen :lol: hvis kuldet bliver stort så flytter jeg da bare ud i skuret, så kan totterne få huset  :lol:

Cille

Citat fra: Cille Dato 28. Februar 2012, kl. 19:54
Rubina gik tom og skal så parres op igen når hun går i løb, men det bliver en anden han denne gang :D

Ændret plan :D


Jeg forventer vildfarvet,måske pastel/albino ud af denne parring, angora kan også forkomme
Gongon er venligst udlånt af Christine Einvoll i Norge.

Pris på hvalpe fra dette kuld : 1800kr og Angora 2100kr
Til udland : 3300kr og angora 3600kr
Forventet termin omkring d 9 maj

Om parring er lykkes ved jeg så ikke....Medusa var ikke så meget hævet,men klar...(så klar at hun den sidste uge har kæmpet for komme ind til Lucky....Så hun har udsat ham for tortur :fnis: faktisk lidt synd for ham.)
Men igår aftes så det nu ud som om hun havde "aftryk" i dåsen da Gongon havde "været på hende", så regner med han har været på (ellers bliver det en ommer senere)

Ja han havde da så været på :lol:
Medusa fødte idag, lidt før tid.
Der kom 13 stk :o
En var så dødsfødt, men de 12 af dem lever da endnu, men jeg forventer så også at et par stykker kan falde fra
Det er 8piger(2-3af dem er angora), og 4 drenge(2 af dem er angora)........Den døde var også en pige
Ingen albinoer

FerretParadise

Ann Hillerslev.

the bird

hold da op for en flok :o stort tillykke til dig og den nybagte mor <3