Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Lakseolie, hvor meget ?

Startet af jean08, 5. Januar 2012, kl. 01:03

jean08

Så fik jeg min lakseolie og dyrene har smagt det, muums kunne man næsten høre dem sige ;)

Men, der står på pakken: Anbefalet daglig dosis, et pumpeslag pr dyr.

Hvor tit og hvor meget giver i dem ?

KariN

Jeg giver det i forbindelse med at der skal renses ører eller klippes negle, der får de lidt på maven :)
Udover det får de det som en lille godbid engang imellem, jeg giver dem det ikke hver dag, måske et par gange om ugen og så får de det hvis de er syge og der skal lokkes antibiotika i dem :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

jean08


Beate

Vi gir vores et pumpeslag hver dag...kan det være farlig med for meget?
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Anne

#4
jeg tror et pumpeslag til en ilder hver dag er lige i overkanten. Nu er det forskelligt hvad der er i, men nogle vitaminer kan overdoseres.

Mimse-mia

altså vi har altid fiskeolie i vores dyrs mad de fejler ikke noget
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Beate

Så får vi forklare det til en sur ilder ;) det er den Christina selger på udstillinger, vildlaks-olie fra alaska
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Anne

der er e vitamin i som er fedtopløseligt og kan overdoseres, men overdosering af e vitamin er sjælden  (der skal en del til). nu er der jo også forskel på om det er et pumpeslag fra den lille eller den store. Mine får en pumpeslag fra den lille hver ca en gang om ugen (men de får også andre tilskud).

Beate

Det er fra den lille flasken. Og bortsett fra vitamin pasta får han ikke noget tilskudd. Eller BARF...eller kyllinger...eller mus...
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke