Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Fallen Angel of FerretParadise

Startet af FerretParadise, 27. Maj 2012, kl. 07:40

FerretParadise

Fallen Angel of FerretParadise



Angel er en super mild og meget kærlig pige, som elsker at kysse og selvfølgelig også lege.
Hun er født d. 8. april 2012, så hun er selvfølgelig ikke klar til at flytte hjemmefra endnu.
Med hende følger chip, sundhedstjek, kontrakt, stamtavle, cd med billeder fra hendes opvækst, og en gave til hende fra mig.
Det var meningen at jeg ville have brugt Angel i avl, så derfor er hun efter min mening den bedste tæve fra kuldet. Hun er rigtig godt bygget, og har et helt vidunderligt ansigt.
Angel koster 2300 kr.

Du kan se hendes stamtavle her:

http://ferretparadise.dk/stamtavlehvalpe2012.html

Her kan du læse min kontrakt:

http://ferretparadise.dk/kontrakt.html

Min mail er: ann@ferretparadise.dk
Ann Hillerslev.

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Anne

Hun er bare så smuk! Hvordan kan det være du sælger hende?

FerretParadise

Ja hun er virkelig en skide sød og smuk pige.  <3

Anne: Der er flere af hvalpene i kuldet der har fået hvide hår på bagbenene, og det vil jeg ikke avle videre på. Så derfor har jeg taget denne beslutning, at sætte hende til salg.  :'(
Ann Hillerslev.

Nanna

Hun er SÅ fantastisk. En af de sødeste og smukkeste hvalpe jeg nogensinde har mødt! Og som elsker både at kysse, nusse og lege. Så bliver det ikke bedre  :love:
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Anne

Det var synd Ann. Lukker du så forældrendyrene også? jeg har også selv fået aftegn i mit kuld, men det vidste jeg godt kune/ ville komme, og har så bare valgt at tage en af de tæver der ikke har noget til videre avl. Der er selvfølgelig risikoen for at hun er bærer, men det er jo en vurderingssag om man synes linien er så god at man kan leve med det. havde jeg være dig havde jeg taget hende alligevel, og så bare fundet en han til hende uden noget, men det er jo et personligt valg hvad vi vil avle på, jeg synes da bare lidt det er en skam for dig når hun er så smuk en tøs og hun lyder til også at have et godt temperament. har ikke tjekket linien, men går næsten ud fra at den har fin levealder osv. Det er godt nok svært at finde en god linie hvor der slet ikke er lidt hvide hår det ene eller andet sted.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

"Ihhh luk øjnene, luk øjnene!" ;) hvorfor kiggede jeg dog!
Hun er VIRKELIG smuk!

FerretParadise

Tusind tak Nanna for de super søde ord om Angel.  :) Du var bare så sød, da Angel slikkede dig på læberne.  :)

Anne:
Nej jeg lukker ikke Sniper, min plan er, at han skal lave et kælekuld med Aylen, når hendes implantat ikke virker mere.
Navi er jo taget ud af avl, men ikke pga dette her, men fordi hun blev meget voldsom imod hvalpene, og de kostede en hvalp livet.

I det kuld hvor Navi er fra, var der også et par hvalpe med hvide hår, ligesom på mine hvalp i år. Navi's mor Aylen fik et kuld med Fire sidste år, og der var der ikke nogen hvide hår. Så jeg mener, at det kommer fra Navi's far.

Min plan lige nu er, at jeg vil finde mig en rigtig god tæve, og jeg vil så bruge Cassidy på hende. Han er en af mine hvalpe sidste år, som er efter Aylen og Fire.
Jeg synes selv det er en rigtig god plan, jeg bevarer jo min linje, men kommer bort fra Navis far.

Der er rigtig god levetid i Angels linje, hendes oldemor (Aylens mor) er fra 2000.  :)
Ann Hillerslev.

FerretParadise

Jeg har undersøgt sagerne omkring disse hvide hår, og min nye viden gør, at jeg vil beholde Angel selv.
De hvide hår forsvinder nemlig, faktisk ret hurtigt, og nu jeg ved det, så er det helt okay.

Så jeg vil gerne have denne salgstråd fjernet igen, da hun ikke er til salg længere.
Ann Hillerslev.