Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

4hotdogs (Luxus til din kat/hund/ilder)

Startet af Emmadyhr, 21. Marts 2009, kl. 17:45

Emmadyhr

Jeg vil gerne lige lave lidt reklame for ,nok den fedeste Luxus netbutik  til dyr jeg kender!!! Den hedder 4Hotdogs ! Og er med alt hvad du kan få fra a-z af luxus udstyr til din kat/hund..
Jeg har købt der inde flere gange og der er virkelig noget om snakken. Den her net butik er bare super!
Pakkerne jeg får er alle ting i pakken meget pænt pakket ind i glansparpir som en rigtig gave.Du får også nogleprøver på godbidder med i pakken og har lov til at få byttet det hvis der er problemer.Jeg købte den madskål med diamant sten på en ledder rem uden om selve madskålen. Hun derefter skrev personligt en mail til mig få dage efter, om at jeg ikke måtte komme skålen i vand da den ikke kunne tåle det.. Jeg syndes virkelig man føler sig velkommen der så.

Tingene er dog også MEGET dyre der inde.. Men jeg går tit der ind bare for at kigge på tingene alligevel.Det koster ikke noget at kigge..

Håber i kan lide den!! :dans:

http://www.4hotdogs.com/

Amazing Ferret

Aldrig i mit liv vil jeg give 500 kr for en sølle madskål  :S

Men tingene er da fede  ;)

Emmadyhr

Altså jeg køber næsten aldrig noget der inde.. Men kan lige fortælle at det kattegrus hun sælger til 99 kr er bare noget af det bedste der findes..
Jeg køber faktisk kun det sand hos hende.Jeg går somregl kun der ind for at kigge på Luxus ting til dyrne.Det er ikke så meget jeg køber af det dyre..

Anne

Hold da op det er dyrt!
De har nogle fede transporttasker men aldig skal jeg bruge så mange penge på en transporttaske!