Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

ny ilder flytter ind

Startet af anjafh, 31. Juli 2012, kl. 16:56

anjafh

Hej folkens

Jeg skal hente en ny ilder her på søndag, og jeg har ikke helt styr på det med at når man skal sætte to fremmede ilder sammen.
Jeg ved at Koko (min ilder) hun har kun prøvet at være sammen med én ilder før, og det var fra det sted jeg fik hende fra og der kunne de vidst ikke så godt.
Den ilder jeg skal hente på søndag hedder Sofus, og han er vandt til at være sammen med andre, han har i hvert fald levet med en og det gik rigtig godt.

Men jeg vil bare høre om i har nogle metoder som har virket for jer?

på for hånd tak.

Mvh Anja
Koko og Klunde <3

Shamua

Jeg ville nok starte med at lade Sofus få lov til at gå alene rundt, i det rum de skal sammenføres i, så han lige kan snuse og se stedet :)

Når han så virker som om han er tryg ved stedet, ville jeg lade dem snuse til hinanden :) Hvis du er bange for at de ryger i totterne på hinanden, kan du evt. ha Sofus i en transportkasse, og så kan din gamle ilder snuse til ham. Hvis de ikke virker fjendtlige over for hinanden ville jeg prøve at lukke dem samme, selvfølgelig under opsyn :)

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

lad dem mødes et sted ingen af dem føler er territorium :) og hav tålmodighed.... :)

anjafh

okay, mange tak for svarene! det hjalp meget :)
Koko og Klunde <3