Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

for lille ilder til seler..

Startet af anjafh, 21. August 2012, kl. 22:07

anjafh

Undskyld jeg skriver så meget her inde! men iiih.. så mange problemer hele tiden ._.

Problemer med Koko igen, dog ikke noget vitterligt seriøst men jeg har købt rigtig mange seler snart og lige meget hvad så kommer hun ud af dem.. det er lige meget hvilken sele og størrelse jeg prøver synes jeg:( jeg har købt den MINDSTE sele jeg kunne finde og hun kravler bare juks ud af den... Er der måske nogen af jer som har en lille ilder som der har fundet en løsning, eller bare har fundet den rette sele til små ildere?

Hun var til lægen i dag, og blev vejet til 570g så lille det er hun!

på forhånd tak :)

Koko og Klunde <3

Amazing Ferret

8-tals seler er gode til små ildere  :D

anjafh

8-tals seler x) ? det kender jeg ikke lige til :o troede jeg havde prøvet alt! nøj hvor har jeg prøvet mange ._.

men 8-tals seler.. hvor køber man sådan nogen? :)
Koko og Klunde <3

Amazing Ferret


anjafh

okay mange tak!!! den har jeg aldrig set før :) fantastisk, den ser ud til at kunne fungere på hende
Koko og Klunde <3

Amazing Ferret

Man kan lave dem selv med snørebånd

anjafh

hvordan? skal der ikke være sådan en strammer ting på?
Koko og Klunde <3

Amazing Ferret


Barky

Ellers laver ferretcouture.co.uk nogen petite seler, som er gode til små tæver.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lille_jill

Jeg lavede engang en 8-tals sele af snørebånd og sådan en lukker der er på jakker til at stramme fx hætten ind. Havde glemt den rigtige sele hjemme, da jeg skulle i sommerhus.

Nu er det ikke fordi selve selen koster alverden, men det bliver alligevel irriterende med fragten. Så måske i kunne konstruere sådan en som test?