Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Lakseolie

Startet af Julie Stuhr, 10. April 2009, kl. 13:09

Julie Stuhr


Anne

Det ser fornuftigt ud, jeg ville ikke afhode mig fra at købe det.

Bawa

jeg bruger selv lakse olie derfra :)

Anne

Jeg synes godt nok fragten er dyr, jeg er lige ved at undersøge alternativer.

lille_jill

Man kan købe lakseolie i barf-butikker.

Julie Stuhr

Okay. Jeg vil lede efter nogle barf-butikker :)

tzari

kan også købes i samtlige dyreforretninger til hunde

Men har hørt rygter om lakse olie kan farve pelsen rødlig på ildere. Så hvorfor ikke tage "alm" fiske olie
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Anne

der er ofte a vitamin i alminelig fiskeolie og det skal man passe lidt på med ike at overdosere

Namilla

Med mindre du ved med sikkerhed, at dine ildere kan lide lakseolie, så ville jeg ikke købe så stor en dunk... mine kan bestemt ikke lide det *G*...de vil hellere sulte end spise foder med lakeolie på...

Julie Stuhr

Jeg prøver lige at finde en mindre dunk. Ellers kan man vel også give hunde lidt lakseolie, hvis totterne er kræsne?

Bawa

ja sagtens :) både hunde og katte.
mine basser ELSKER lakse olie .. så jeg køber de store dunke.
du kan købe en lille i kirstens dyrebutik, hvis det er?

Namilla

Nogle gange kan man også få en lille prøve hos dyrlægen...(det var sådan jeg første gang prøvede det til mine)... nu har jeg så lige købt igen, men de kan stadig ikke lide det... (men så får hunden og katten det...katten er bare så kræsen, at han kun kan lide det ved siden af maden...ikke på...)

Julie

hvis man køber sådan en stor dunk, bliver det så ikke harsk før man får brugt det hele?

Anne

Noget olie kan holde sig i evigheder.