Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Round 2 (KimillaFoto)

Startet af Barky, 18. December 2012, kl. 18:18

Barky

Så var pigerne og jeg på lynvisit hos Camilla (www.kimillafoto.dk) for at teste hvid baggrunde og lys osv osv osv

Og her er resultatet (Nej, Hyper er ikke så hvid i virkeligheden men jeg er bare god i Photoshop  :lol:)










Og der blev også tid til en kort dans med Kalypso  :dans:


Pandora er bare langt mere fotogen end Hyper som er... Vel... Hemmeligheden ligger gemt i hendes navn.  8)












Bla bla bla.... Hilsen Julia

Lena og Peter

Det er sgu nogle rigtig gode billeder..  :)

Julie

Igen er det bare nogle åndssvagt gode billeder. Er helt tosset med de sidste to af Pandora <3

lussingen

Hold da op nogle skønne billeder!! Og hende Hyper-pigen <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne

Skønne billeder :) Jeg bliver så glad hver gang jeh ser pandora <3

KariN

De er rigtig gode de billeder og dine piger er jo bare vildt smukke <3
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

CMS

#6
Sikke nogle skønne billeder! Hyper er altså SÅ smuk efter min menig (men jeg er måske lidt "farvet" :P ), og det gælder sgu også Pandora. Smukke billeder af nogle smukke piger <3 Ja, Hyper lever bestemt op til sit navn, men HEY vi døbte hende jo INDEN fødslen - hun var Hyper allerede i maven :lol:

Til Kimilla, sikke noget pjat med, du ikke er skarp til at tage albino billeder ;-) Du klarer det skide godt. Vi ses snart :)
Mange hilsner Christina

AlisVolatPropiis

Jeg er SÅ misundelig...det er bare geniale billeder! Og dine dyr er super smukke, men det ved du jo :)

Kimilla...jeg vil altså også MEGET gerne have nogle billeder af mine kræ...så du må meget gerne åbne for den mulighed :P

Kimilla

Så "går jeg mod mine principper" og smider en kommentar. :)

Jeg bukker og takker, jeg indrømmer jeg krummer lidt tæer her. - Jeg skulle nu gerne have styr på den hvide så mit underlag også er hvidt, så jeg er klar Christina. :)
AlisVolatPropiis; Du smider bare en besked, så tager vi den der fra. Jeg er klar nu.  :dans:

~ Camilla
Se her hvad jeg har til salg lige nu; http://kimillafoto.dk/IlderTing.html

Kiddo

fantastiske billeder af dine skønne tøser...jeg syntes nu nok at Hyper, gør sig fint på billeder ;) Hende kan i da ikke have de største vanskeligheder at tage billeder af  :P
Your problem is you think your problem is your problem

Eliza

Sindsyg gode billeder endnu engang.. jaja og motiverne er også stadig bedårende  :lol: ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Barky

Citat fra: Kiddo Dato 18. December 2012, kl. 20:08
fantastiske billeder af dine skønne tøser...jeg syntes nu nok at Hyper, gør sig fint på billeder ;) Hende kan i da ikke have de største vanskeligheder at tage billeder af  :P

Du skulle bare vide... LOL!!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Kimilla

Citat fra: Barky Dato 18. December 2012, kl. 20:37
Citat fra: Kiddo Dato 18. December 2012, kl. 20:08
fantastiske billeder af dine skønne tøser...jeg syntes nu nok at Hyper, gør sig fint på billeder ;) Hende kan i da ikke have de største vanskeligheder at tage billeder af  :P

Du skulle bare vide... LOL!!

Ohhhh no peace of cake.
Nu håber jeg det hele spiller, kommer du med mine forsøgsdyr igen? *lol*

~ Camilla
Se her hvad jeg har til salg lige nu; http://kimillafoto.dk/IlderTing.html

Barky

Citat fra: Kimilla Dato 18. December 2012, kl. 20:44
Citat fra: Barky Dato 18. December 2012, kl. 20:37
Citat fra: Kiddo Dato 18. December 2012, kl. 20:08
fantastiske billeder af dine skønne tøser...jeg syntes nu nok at Hyper, gør sig fint på billeder ;) Hende kan i da ikke have de største vanskeligheder at tage billeder af  :P

Du skulle bare vide... LOL!!

Ohhhh no peace of cake.
Nu håber jeg det hele spiller, kommer du med mine forsøgsdyr igen? *lol*

Det skal jeg nok... Havde vi en aftale med Gitze torsdag? Ellers har jeg vist ingen planer i denne uge...
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Kimilla

Citat fra: Barky Dato 18. December 2012, kl. 20:51
Citat fra: Kimilla Dato 18. December 2012, kl. 20:44
Citat fra: Barky Dato 18. December 2012, kl. 20:37
Citat fra: Kiddo Dato 18. December 2012, kl. 20:08
fantastiske billeder af dine skønne tøser...jeg syntes nu nok at Hyper, gør sig fint på billeder ;) Hende kan i da ikke have de største vanskeligheder at tage billeder af  :P

Du skulle bare vide... LOL!!

Ohhhh no peace of cake.
Nu håber jeg det hele spiller, kommer du med mine forsøgsdyr igen? *lol*

Det skal jeg nok... Havde vi en aftale med Gitze torsdag? Ellers har jeg vist ingen planer i denne uge...

Intet hørt. - Heller ikke her, eller jo men kun Søndag

~ Camilla
Se her hvad jeg har til salg lige nu; http://kimillafoto.dk/IlderTing.html