Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Farvel elskede Frits :(

Startet af ilderhjemmet, 12. Februar 2013, kl. 19:47

ilderhjemmet

Så gik den ikke længere  :( , du fik det mærkbart dårligere, var lettere dehydreret, du fik lagt/sprøjtet væske under huden (tusind tusind tak til Kathrine) på et tidspunkt fik du lidt fråde omkring munden, senere opkastningsfornemmelser og engang til lidt fråde om munden, skipper havde hentet smertestillende samt kvalmestillende til både dig og Jørgen, men måtte indse at tiden var kommet  :(, Elskede Fritsedrengen <3, det har været nogle hårde døgn for os alle specielt for dig min skønne kæmper  <3 du gik bort kl 1750 stille og rolig (Tak til Julie fra Ballerup dyreklinik fordi du ringede til bagsværd dyreklinik) det blev en smuk oplevelse med en super dyrelæge der viste os den omsorg og medfølelse vi havde brug for.

Frits du blev den allerførste ilder jeg/vi købte, jeg fik dig i fødselsdagsgave i starten af oktober i 2007, du havde kun 2 tæer på din højre bagpote og gik sidelæns du havde næsten heller ingen hale bare en lille stump, du blev købt hos dyrehandleren i City2 og jeg anede intet absolut intet om ildere, så jeg sad næsten fast på nettet og læste alt hvad jeg kunne om ildere de næste 14 dage, dengang fandt jeg ilder cafeen og der lærte jeg en masse også unoderne, såsom rosiner som godbidder og du bed og bed og bed, dette gik efterhånden over, jeg kan ikke huske hvad der gjorde at du ikke bed længere, men du blev den sødeste og kærligste ilderdreng meget tillidsfuld og bare så elskelig. Dine flokdyr elskede dig helt sikkert lige så højt, du var alfahannen lige til det sidste (næsten) og blev respekteret af alle dine "undersåtter" et par enkelte af hannerne har forsøgt af få rollen men du gav dem hurtig kamp til stregen og viste at det var dig der bestemte. Frits det er din skyld at vi kom ind i dette ildereventyr - for fa.... mansedreng hvor er det svært, tårererne triller bare, savner dig bare allerede så vildt meget, men jeg ved du har det godt hvor du er nu og du fulgtes med Jørgen, ingen af jer var alene, hils alle når i kommer over regnbuebroen, er helt sikker på at Nanok, Plato og Duvell står og tager imod jer  <3

Tak for alt fritseren <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

lussingen

Åhhh kære Gitte og Skipper :( Det gør mig så ondt, kondolerer. Jeg ved hvor højt I elsker Jeres dyr og hvor indædt i kæmper for dem <3 Der er ingen tvivl om at Frits var det bedste sted af alle nemlig hos Jer <3 Masser af knus og tanker til Jer <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Vi kondolerer mange gange..  :(

Det gør os så ondt..  :'(

KariN

Sender jer mine dybeste kondolancer :(

En masse varme tanker til jer, i denne kolde tid
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Stephanie

Kondolerer mange gange Gitte og Skipper...

Det er godt nok hårdt at skulle sige farvel til både Frits og Jørgen på sammen tid  :( :(

Nanna

Kondolerer mange gange :( Han lød til at være en dejlig ilderdreng.
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

lille_jill

Kondolerer :( føler med jer begge to, Gitte og Skipper. I har en kæmpe kærlighed til jeres dyr, som man meget sjældent ser og som er meget misundelsesværdig.
For helvede hvor er det bare unfair med begge jeres tab :(

Sølvsten

Det er så her der ikke findes ord. Hvil i fred Frits og Jørgen.

Mange kærlige tanker til jer begge.

AlisVolatPropiis

For fanden! :( det er bare ikke fair...Gitte og Skipper jeg tænker så meget på jer :(

Hvil i fred Frits <3

Kiddo

ååh nej, jeg kondolerer rigtig mange gange, hold da op hvor er det hjerteskærende,
hvil i fred Fritz og Jørgen.
Your problem is you think your problem is your problem

Shamua


Vh. Marianne

Eliza

Jeg er så ked af at høre de alligevel ikke kunne mere, jeg troede ellers lige de var klar til livet, men det må have været for hård en kamp :( Kondolerer, en masse kram herfra
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

CMS

Kondolerer mange gange.. Man har aldrig været i tvivl om, Frits var en særlig og højt elsket dreng.

Sov godt lille ven
Mange hilsner Christina

ilderhjemmet

Vi siger tusinde tak for jeres søde hilsener, det varmer bare rigtig meget  <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet