Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hunky Jackson McKoy of FerretParadise

Startet af lussingen, 28. Februar 2013, kl. 20:07

lussingen

Jackson er lidt mere forsigtig end sine søskende :fnis: Men han tog dog det hele i stiv pote <3











Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Jackson er bare så skide smuk, og han har altid betydet noget helt specielt for mig.  <3
Han er sådan en sød mild dreng, som man kun kan elske højt.  <3
Ann Hillerslev.

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Lena og Peter


Shamua


Vh. Marianne

Anne

Han er simpelthen så køn, jeg ELSKER hans ansigtsudtryk <3

lussingen

Tusind tak skal I have <3 Jackson er en meget meget følsom, sød og kærlig dreng. Han minder på rigtig mange områder om vores gamle Speedy, dog elsker Jackson ALLE mennesker og har ikke løst tandsæt :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Det er faktisk lidt sjovt at tænke på, at jeg helt fra han var helt lille, kunne mærke at han var noget specielt.
Jeg holdt ham, dvs at når her kom hvalpekøbere på besøg for at se på hvalpene, og vælge deres hvalp, så måtte ingen reservere Jackson.
Da alle de andre hvalpe så var reserveret, så spurgte jeg Mette, om hun ikke ville have ham. En lille gave fra mig af.  :)
Så derfor betyder han noget specielt for mig, der er noget PutteFyr over ham, og derfor har han en stor plads i mit hjerte.  <3
Ann Hillerslev.

Nanna

SÅ smuk!! Elsker hans store runde øjne <3 Rigtig gode billeder :)
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

lussingen

Tak Nanna. Han er en rigtig sød og smuk dreng <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.