Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Nyt bur! :D

Startet af Lynet, 5. April 2013, kl. 23:10

Lynet

Så kom det nye bur! :dans: Dejligt stort og lækkert. Fed kvalitet! Og når jeg siger stort, så mener jeg virkelig stort :D
Er der andre af jer seje mennesker der har det?

http://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/bure_loebegaarde/rottebur/187011
Fordi de er det hele værd!

Lynet

Og det skal lige siges at det ser niiice ud med den leopard-stil der er derinde nu, Yay :dans:
Fordi de er det hele værd!

Volmer

Jeg har også det bur. jeg bruger det dog ikke mere da jeg har lavet løbegård i stedet. men jeg var super glad for det indtil da, både til ilderne og før da jeg havde rotter.

Lynet

Citat fra: Volmer Dato  6. April 2013, kl. 06:58
Jeg har også det bur. jeg bruger det dog ikke mere da jeg har lavet løbegård i stedet. men jeg var super glad for det indtil da, både til ilderne og før da jeg havde rotter.

Jeg er også virkelig glad for mit :D Det er intil vidre det største bur jeg har kunne finde på nettet :D
Fordi de er det hele værd!

Kiddo

jeg kiggede også på den type bur i sin tid, men blev enig med mig selv om, at jeg ville have en der stod på gulvet,
så min tot selv kunne kravle ud og ind af det, når det passer hende, (buret står åbent hele tiden når vi er hjemme) :)

Så jeg fandt frem til det her :
http://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/bure_loebegaarde/ilderbur/80cm/186915

Jeg er super glad ved det, og bilder mig selv ind at det er min tot også ;)

Lyder super fedt med et leopard tema i buret ;)
Your problem is you think your problem is your problem

Lynet

#5
Har også overvejet det. Jeg havde Freddy max 2 buret der minder meget om til mine rotter i sin tid. Det er dog kun halvdelen af et xl tower, men ellers det samme. Jeg bryder mig bare ikke om de små låger, man skal vride sig i alle mulige mærkelige (næsten umulige) stillinger for at indrette :P Der er Toweret dog lidt bedre. Men Nanos bur står også åbent når jeg er hjemme, så har bare lavet et stige og sat fast :D Og så elsker jeg den plads der er i det :D Det er en hel del større end et tower  :dans:
Fordi de er det hele værd!