Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Aktivitetskasse - hvad for ris?

Startet af lille_jill, 17. Juni 2013, kl. 18:05

lille_jill

Hvad er det for en slags ris der skal i aktivitetskasse??

Sølvsten


Nanna

Citat fra: Sølvsten Dato 17. Juni 2013, kl. 18:22
Citat fra: lille_jill Dato 17. Juni 2013, kl. 18:05
Hvad er det for en slags ris der skal i aktivitetskasse??

Grødris

Men hvis de kommer til at sluge nogle så hæver de jo helt vildt op i maven?
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Anne

Det er en skrøne og hvis det skulle have sandhed i sig så skulle de grovæde ris (og så burde man slet ikke lade dem have dem).Jeg har så aldrig haft en riskasse af frygt for at risene skal sætte sig i næsen

Eliza

Jeg ville bruge grødris fordi jeg synes de er "dejligere/blødere" at grave rundt i :)

Jeg har selv haft en riskasse nogle år nu og har aldrig oplevet at de spiste dem eller fik dem i næsen :)

Men kød og fritstående riskasse kan være i problem, så skal man i hvert fald nok regne med lidt ris i maven også  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lille_jill

hm.. havde slet ikke tænkt på det med næsen. Er der andet man kan putte i? Nu har jeg endelig sådan en fin kasse stående som er egnet til det, så ville det næsten være synd andet.
Har prøvet aviser, men det fede læs til Amina går bare op i kassen og tramper alt papiret fladt og spiser godbidderne, så ingen andre får noget ud af den aktivering og hun bliver kun tykkere af det  :X

Kød bliver givet om natten på badeværelset (som er deres bur), fordi det ellers kan havne oppe i sengen og det gider jeg alligevel ikke.

Eliza

som sagt har jeg ikke haft problemer med ris, men bolde, blade, jord (men det tørre hurtigt og er over det hele), har set nogle bruge pasta evt de helt små som ikke er så skarpe.

Du kan sådan set bruge den til alt deres legetøj og så hælde godbidder ned i den, så skal de stadig fiskes op ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lille_jill

Alt deres legetøj ligger under sofaen og tror Sigurd får en prop hvis jeg samler det hele op :) De har det normalt i en kurv ellers..

Pasta kunne da ellers være smart! tror jeg faktisk jeg vil prøve :D