Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Rejser???

Startet af Sara G, 25. Juni 2013, kl. 10:39

Sara G

Hej  ;)

Jeg vil utroligt gerne, have mig et par ildere, da jeg er helt skudt i dem. Der er bare et lille problem, min familie har en lejlighed i Spanien, som gør at vi ofte rejser derned. Vi plejer, at bruge næsten hele vores sommerferie dernede (3 uger)

Kan de lade sig gøre, at have 2 ildere, men samtidig også tage på ferie et par gange om året?

Men ilder, skal jo have deres aktivering, og de skal passes... Føler ikke rigtig, at man bare kan sætte hvem som helst, til at passe dem..

Så hvordan gør I, hvis I skal på ferie? Og kan det have så stor betydning, det med at rejse, at jeg måske slet ikke skal anskaffe mig nogen af de søde kræ?


CMS

Det kan sagtens lade sig gøre at rejse på ferie, selvom man har ildere. Mon ikke din kommende opdrætter eller andre fra miljøet vil hjælpe dig? :)

Jeg er så heldig at have et par skønne veninder, der altid har ville passe mine dyr, når jeg har været ude og rejse (alternativt hvis jeg har rejst med min søster, har min kæreste taget dem).

Jeg har også selv hjulpet veninder med ildere, der har haft brug for pasning. Herudover kan mine dyr faktisk med alle mine hvalpe fra sidste år, så det ville derfor være nemt at hjælpe med pasning af dem. Det er altid sjovt at få lov at passe "sine egne" hvalpe.

Jeg synes egentlig generelt, folk er søde til at hjælpe hinanden.
Mange hilsner Christina

Sara G

Mange tak, for det hurtige svar!

Er glad for, at svaret var så positivt - for var ærligtalt bange for, at det skulle blive en alt for stor udfordring, med at få dem passet  :D
Og i "værste tilfælde" holde mig fra, at anskaffe de søde små kræ  :love:

3totter

syntes ikke det plejer at være et problem at få sinde dyr passet næsten trædig mod

mette11

Det er smart at have venner i ilder-miljøet, for de er de bedste til at passe ens kræ når man er væk. Jeg bruger også mine forældre til formålet ind imellem, men jeg foretrækker at de bliver passet af nogen med mere forstand på dem end mine forældre har.
Folk er generelt flinke til at passe hinandens dyr - især når man kender lidt til folk  ;)

SaschaDJensen

Jeg passer gerne ilder. Skal passe to tæver her i næste måned, i 3 uger. Mine to drenge har kunnet med alle de ilder som de har mødt :) og er helt sikker på at jeg også har et par venner i ilder møljiet også vil passe mine hvis jeg en dag skal rejse :)