Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Kattegrus - i tvivl om mængde

Startet af jean08, 11. Juli 2013, kl. 19:17

jean08

http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzenstreu/katzen_silikatstreu

Nr 1 - 2+1 gratis - Hvis jeg sætter antal til 2, så får jeg vel 6 poser ikke ? (19,96 €) Prisen er hvis valgt antal er 2
Nr 3 - Men hvis jeg vælger denne og sætter antal til 2 af 3x5 l så får jeg vel også 6 poser ? (23,98 €) Prisen er hvis valgt antal er 2

Og i 2+1 gratis er det den første der hedder crystals, ikke lavendel eller flower-power

KariN

#1
Det er den der hedder crystals hvor man får 3 poser for 2 posers pris ja :)

Dem med blomster "duft" stinker forfærdeligt, hvis du spørger mig og det er dumt hvis du skal udstille sine ildere for du risikerer at blomster stanken sætter sig i pelsen og det bliver de trukket i points for på udstillinger
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

jean08

Så når jeg vælger antal til to, så får jeg 2x 2+1 gratis, altså 6 poser grus ikke ?

KariN

Jeps :) det har jeg i hvert fald gjort alle de gange jeg har bestilt dem ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

jean08

Det er da åndsvagt, så er der jo 4,02 € forskel på det samme grus :S
Nå men det er jo et nemt valg så (:
Og tak for svar, var lige lidt forvirret over det

KariN

Det forvirrede også mig første gang skulle bestille det ;) Men måske man bare skal betale mere for at få dem med blomster stanken?
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lille_jill

Åh gud, jeg bestilte dem i sidste måned. Hold dig fra dem med duft. det bliver simpelthen for meget med alle de bakker som ildere kræver. Kunne forstå det hvis man havde kat og kun havde en enkelt overdækket bakke. Men alt i alt var jeg ret glad for det. Bestilte 12 eller 15 poser af det uden duft i går.

Det eneste der er træls er, at de spreder det overalt. Havde også en hvalp som havde lidt svært ved at forstå at det hele ikke skulle graves ud. De små krystaller kan også sætte sig fast på tævernes private dele, så det skal du lige holde øje med også.

jean08

Ja tak! Har prøvet med duft og tror ikke mine drenge kunne lide det, de begyndte at skide ved siden af bakkerne.
Har også selv bestilt 6 poser i forgårs af det uden duft.