Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ilderskind.

Startet af Barky, 16. August 2013, kl. 19:25

Barky

Jeg er lige stødt på en mærkelig annonce. Ilderskind til salg. 100 stk fra hanner, både korthår og angora.

http://www.dba.dk/udstoppede-dyr-ilder-skind/id-1002479310/

CitatAngora ilder skind i mange farver ialt 100 styk hanner i store størrelser, sjældent og unik tilbud fra egen avl. velegnet sig til pelskraver, udstopning eller pynt o.lign.
ikke garvet
pris pr styk kr 250

Jeg undrer mig fordi at jeg ikke har hørt om at der bliver brugt angora ildere i pelsproduktionen. Selvom jeg må indrømme at skindene ser ud til at være i rene farver uden hvide pletter.

Hvad tænker I andre?
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua

Ud over at det er pisse klamt :(

Synes ikke det ligner angora, men er så heller ikke helt vant til at se dem sådan  :@ F... det er nasty

Vh. Marianne

lille_jill

. Hvis man laver en søgning på adressen annoncen kommer fra, så kan man se at firmaet bag er ferpharm.
Så mon ikke han har muget lidt ud i avlsdyrene?

Endnu en grund til ikke at købe i dyrehandlere.

(Har ikke kigget på linket nu her, men den var oppe i en af ildergrupperne for et stykke tid siden, hvor jeg fandt den Info på annoncen. Så går ud fra at det er den samme nu)

Barky

Ahhh... Jeg troede faktisk at Ferpharm var færdig i DK. Det var det seneste jeg hørte. Tak Jill.

Marianne. Den er desværre god nok. Jeg har nærstuderet billederne, der er angora iblandt.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

ilderhjemmet

usmagelig simpelthen usmagelig
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet