Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

På besøg

Startet af Majav, 25. August 2013, kl. 12:25

Majav

Jeg er blevet forelsket i ideen om at blive ilderejer. Problemet er bare at jeg har aldrig har været i direkte kontakt med en ilder, derfor vil jeg naturligvis gerne prøve det : -). Derudover er jeg er allergisk overfor bl.a. katte, er jeg lidt nervøs for om jeg måske også er allergisk overfor ildere så det vil jeg også gerne teste :-)

Så jeg ville høre om der er nogen i Odense som jeg måske måtte besøge for at møde deres totter :-)

Eliza

Velkommen til :)

Det er en super ide at besøge ildere netop fordi de er så anderledes dyr. En god ide er at besøge lidt forskellige især hvis personen kun er en eller to, da der er kæmpe forskel på deres temperament og man ved aldrig helt hvad man får når man anskaffer sig en ilder ;)

Allergi kan være der direkte men kan også opstå over tid, men det er selvfølgelig godt at tjekke at man fra start ikke er allergisk. Hanner i brunst + små hvalpe er ofte dem som fremkalder mest allergi.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Møghætte

Der er nogle ilder ejer i odense :) 3 faktisk, mig og to af mine veninder :) så er der også nogen ude fra odense :) vi plejer gerne at åbne vores hjem for nysgerrige :) så du skal bare sige til ;)
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Minni

Du skal være velkommen her også :)
Jeg har 4stk. En hvalp på 5mdr og 2 på 2år og 1 på 3år.
To af hvert køn :)

MEN jeg har også 4 katte og en hund ;)