Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Billeder af min Piger (Mange..)

Startet af Emmadyhr, 24. April 2009, kl. 15:51

Emmadyhr

Her er nogle billeder af mine piger..Dem af Felina er virkelig dårlige ,men jeg håber i kan se den fine maske hun er ved at få..

Fiona som har det godt og er glad og alt ting..





Hendes fine ar på maven







Smukke Felina (dårlige billeder)

















Ja, det var så alt fra mig:)

Peewit

De er altså bare rigtig smukke...*savle savle* :love:
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Julie

flere billeder af dine fuzzys - lækkert! dine tøser er super smukke.  :D

Bawa

det første billede af fiona ... MUMS!
de der store øjne .. iiihhhhh  :D

DarkGirl


Emmadyhr

Citat fra: Bawa Dato 25. April 2009, kl. 09:27
det første billede af fiona ... MUMS!
de der store øjne .. iiihhhhh  :D

Skulle sige tak fra hende :fnis: Jamen Fiona er også snart ved at være helt silver. Hun skal nok stille i silver klassen til VIF..

PiaLyng

Årh dine tøser er såå smukke :-$ :love:
Elsker Fionas store øjne på et af billederne :'D!

Bawa

Citat fra: Emmadyhr Dato 25. April 2009, kl. 12:57
Skulle sige tak fra hende :fnis: Jamen Fiona er også snart ved at være helt silver. Hun skal nok stille i silver klassen til VIF..

det var skam så lidt :D uhh, hun kommer langt, det er jeg sikker på!

Emmadyhr

Det tror jeg desværre ikke.. Jeg kender en hele del af dem hun skal op imod. Tror ikke rigtig på det desværre..Tror at hun er sådan en ,hvis hun vandt noget overhovdet ,at jeg ville stor tude hvis det fantastiske skulle ske..Det sammen med Felina ,der jo var så smart at knægge en tand det dumme dyr, ellers tror jeg også godt hun kunne havde taget noget..men det sker desværre ikke!

Bawa

øv træls .. men jeg krydser nu fingrer alligevel ;)
hvordan knækkede hun dog en tand? fjollede dyr :o

Emmadyhr

Jamen man skal kende Felinas mor for rigtigt at kunne forstå det haha. Hendes hvalpe ligner hende utrolig meget. Felina er en glad og meget ivrig pige.Hun vil havde tingene på en måde, hendes egen. og da hun ikke måtte sove i stuen sammen med mig mere om natten , demostrede hun i 14 dage næsten hele natten , ved at ruske træmmer og te sig totalt. Det endte med jeg en dag da jeg stod op, så at tanden var knægget. Det er træls syndes jeg. Men når jeg kender Felina og hendes søskene så kommer det ikke bag på mig. Hendes mor knæggede en tand på helt sammen måde også. Der er vilje i de dyr. Felina er grænseoverskridene konstant og ude på ballade hele dagen.Hun fatter ikke et nej og vil gerne kæmpe for sin ret..Derfor!!! :fnis:
Men det skal jo lige siges at hun er en fantastisk pige alligevel. Nogle af mine venner kalder hende for den tasmanisk djævel!!!

Bawa

hahaha hun lyder som en dejlige pige - og lidt ligesom min lille sheila!
hun fatter godt et nej, men syntes det er sjovt at blive ved alligevel ;)

Emmadyhr

Tak Tak..  :fnis: Det er godt vi har sådan nogle dyr ,ellers var livet sq da for kedeligt :fnis:

Bawa