Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

på vej over regnbuebroen

Startet af katja74, 17. Januar 2011, kl. 20:04

katja74

Carlos jeg hentede forleden... er gledet ind i bevistløs tilstand liggende i sit tæppe i mit skød. Fra i morges til jeg kom hjem til aften, var hans tilstand ændret drastisk.... så jeg kontaktede min dyrlæge, og jeg aftalte at komme ud med ham (ku ik vente til min tid i morgen). Ringede igen til hende, og sagde at jeg ik er sikker på jeg ville nå der hen før det var for sent... da han ikke længer reagerer på berøringer - men trækker vejret. Dyrlægen sagde han var gledet ind i bevistløshed, og det nu kun er et spørgsmål om tid før han sover ind  :(

Nusser ham, snakker stille til ham... så han går her fra med en følelse af trykhed.

Er sq trist.... tager hårdt på mig, trods den korte tid jeg har haft ham  :( Og tager endnu mere hårdt på mig, at han har fået lov, at ende på den måde... han er kun 2 år  :(
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Peewit

Hvor frygteligt. :( Hvor er jeg trist på dine vegne.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

lille_jill


Amazing Ferret

Åhh hvor er det trist  :(

Stakkels lille dreng  :(

Sølvsten

Åh nej Katja, hvor er det synd for Carlos og dig. Jeg er virkelig ked af at du skulle igennem dette. Hvis man kan finde noget positivt må det være at han får lov at være hos dig til det sidste.

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

ninaliv


Anne


Shamua

Hvor er det trist :( Men godt at du er ved ham, for ja, det giver ham sikkert tryghed  :)

Sov sødt bette ven..

Vh. Marianne

FerretParadise

Hvor er det bare forfærdeligt.  :(
Ann Hillerslev.

Bawa

Åh hvor er det bare uretfærdigt! Jeg føler virkelig med dig Katja! :(
Men det er godt at du er ved ham til det sidste. Puha, jeg begynder helt at græde nu.
Sov sødt lille Carlos <3

lille_thor

ej vor der det bare rigtig synd :( var det den der kom fra hosens ?
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

AlisVolatPropiis

Hvor er det bare alt for sørgeligt, håber du er ok, og også kondolancer til den tidligere ejer, det må bare være så hårdt for jer begge :(

Pipvig


Delle

 :'( Snøft..

Sender jer en masse kram og nustil Carlos lige til det sidste..