Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Farvel og tak (for nu)

Startet af Julie, 26. April 2011, kl. 00:27

Julie

Kære allesammen. Nu har jeg tænkt længe over det, og jeg har nu truffet beslutningen om at stoppe som moderator herinde. Jeg har i år ikke haft særlig meget tid til at være herinde grundet skole m.m., og vil formegenligt heller ikke have tid fremover, da eksamenerne er om hjørnet og det er uvist hvad jeg gør efter gym og hvor i verden jeg ender henne. Dertil kommer det også, at lysten heller ikke rigtig er der mere, og derfor synes jeg det ville være ærgerligt at 'optage' pladsen for en anden, hvis teamet skulle udvides yderligere. Jeg er Malene taknemmelig for, at hun i sin tid lod mig blive moderator - det har været en sjov og til tider svær opgave, men spændende at prøve.. Jeg er også taknemlig for samarbejdet med lille_jill, som stadig hænger i, men også AlisVolatPropiis og Starshineferrets - selvom det det er begrænset hvor meget vi nåede at arbejde sammen om, hah! Men selvom jeg stopper som moderator, vil I stadig se noget til mig engang imellem..

Så for nu vil jeg sige 'tak for kampen alle sammen' ;)


Der må nu tudes i stride strømme... æhæhæhæhæhææ

Cille

 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Det var da trist,men forståligt

Anne


Malene

Årh, ja det er lige før jeg fælder en tåre *tørrer sine øjne*.
Du har sgu været en god mod og jeg er glad for at du har været der for topia <3 Du er fantastisk Julie og jeg føler næsten at vi er i gang med en ny "generation", nu hvor du stopper. Du har jo været med fra starten. Men jeg glæder mig over at du stadig vil være her som alm. bruger og jeg kræver at du viser billeder engang i mellem! :P
Og som jeg skrevet til dig, så vil du altid være velkommen til at få dit "job" tilbage.

Du er en dejlig fesen grøn n00b <3
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

cibatuchsi

Kommer til at savne dig som moderator herinde.
men er som de andre glade for du stadig bliver som alm. bruger :)

Sølvsten


AlisVolatPropiis

Suk...jeg synes det er dødærgeligt, men jeg forstår det også godt...du skal bare love mig ikke at forsvinde helt! -du er en fantastisk tøs jeg sætter enormt meget pris på -lille møgunge <3

Bawa

Åh Julie :'( Jeg kan sagtens følge dig!
Men så længe du ikke forsvinder helt, så går det nok :tvang:

Julie

tak for de søde beskeder :D og ja, jeg er her stadig, bare som al. bruger, så I slipper ikke helt for mig.. i slipper blot for at gøre som jeg befaler.. æhæhæhæhæ

PiaLyng

Det såå forståeligt!
Men så længe du forbliver herinde som alm. bruger er jeg glaaad :D
Og at vi stadig får lov at se dig til en udstilling i ny og næ?

Julie

Tjoe.. Lige det med udstillinger.. der er det nok begrænset hvad I kommer til at se til mig.. I hvert fald i år. Men jeg er altid frisk på træf!

KariN

Julie: Jamen så tak for den tid og energi du har lagt i at være moderator herinde :)

Jeg er da glad for at du bliver hængende som alm. bruger :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Julie Stuhr

Du skal huske at smide en masse billeder herind ;)

Dark Crystal Ferret

Det er jeg da ked af at høre. Men syndes det er en fornuftig beslutning selvom den har været svær. Og er virkelig glad for du bliver her inde alligevel og vi stadig kan se dig til træf osv.
Og så håber jeg da du kommer tilbage en skønne dag når din uddanelse og det er vel overstået :)