Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Mewz siger pænt goddag!

Startet af Mewz, 11. Oktober 2008, kl. 14:58

Mewz

Så syntes jeg da lige, jeg langt om længe ville få lavet mig en præsentation.

Jeg er for nylig blevet ilderejer (- en vis [user]tzari[/user] lokkede ...!), efter at have været aktiv på ilderforums i årevis.

Derfor har jeg udvidet dyrebestanden, som på det sidste er faldet lidt.
På Sydsjælland hvor jeg holder til, opfattes mit hjem som et dyreinternat, hvorfor jeg af og til kontaktes af folk, der kender folk, der ikke længere kan have deres dyr. - Så herhjemme er der altid liv og besøgsdyr i form af ugler, flagermus, duer, katte og you name it.

Nå - jeg tænker, at jeg vil flashe den faste bestand i huset, så here we go:

Mine afrikanske gråpapegøjer - mine første hobbydyr: Aki og Coco.


Endnu en jaco - omend halv størrelse af de andre: Viggo.
Ham hentede jeg for nylig i et hjem, hvor han er blevet vanrøgtet de sidste 25 år, deraf hans pjaltede, syge udseende. Mit mål er at få en sund og glad fugl ud af ham, selvom det bliver et større projekt.


Den patagoniske parakit, Grandorf, som blev fundet overplukket og ikke ringmærket i en have i nordsjælland og bragt til min dør. Nu en uhyrligt livlig og befjeret fugl.


Den mere end almindeligt nysgerrige kanin, Loke.


Kattene, Tiro og Bølle.




Berneren, Bianca. Tog hende til mig efter en opringning fra dyrelægen, der fortalte mig at ejeren ville have hende aflivet, fordi hun var for stor til at medbringe på deres campingferie... - Hun er nu adopteret og lever i bedste velgående.


Ydermere bor her et par undulater, Moveit og Pepper, og sidst men ikke mindst, mine dejlige nytilflyttere:

Lucifer - her i ledningehelvede:


Og Freja - som klatrer lidt på hr. kæreste:





Vi glæder os meget til at forummet kommer rigtigt fra start - og vi har selvfølgelig tænkt os at give vores besyv med. (:

~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

tzari

ej hvor ser det ud til de er faldet godt til dejligt at se de fortjener en god alderdom med en masse kærlighed  :love:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Julie


DarkGirl

Halløjsa, velkommen hertil. :)
Smukke, smukke dyr. :love: