Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hej

Startet af Ferretmania, 12. Oktober 2008, kl. 07:45

Ferretmania

En kort præsentation.

Jeg hedder Henriette ,er 39 år og bor i Horsens.Jeg har 3 børn hvoraf de 2 er unge nok til at bo hjemme.
Jeg er uddannet hestemassør ,men er lige pt i gang med erhvervsafklaring grundet helbredsmæssige årsager.

Jeg fik min første ilder i år 2000 .

Lige nu har jeg 5 ildere.

Ilderfarmens Bandit,han ,pastel og 6 1/2 år gammel.
Mille ,standard,tæve og 16 mdr gammel.
Molly ,semiangora,standard med smæk,tæve og ca 1 1/2 år gammel
Baloo,han,pastel og 5 mdr gammel.
Ferretmanias Alpha ,standard,tæve og 39 dage gammel.

Billeder kommer senere ,da jeg lige pt arbejder på min HP om mit nyopstartede opdræt .

Udover mine totter har jeg så 3 papegøjer.


Mvh
Henriette

Winther Ilderen

Hej Henriette
Dejligt du også er her  <3

tzari

hej

øj det er længe siden man har hørt om ilderfarmen dyr der var i live endnu. Hvad er han efter  :ja:

Velkommen til håber du får en god tid her. Spam os endelige med en masse billeder af de små :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Ferretmania

Hej Vivian og tak for velkomsten.

Jeg har også undret mig over, om der overhovedet var flere tilbage i live fra Ilderfarmen udover min ,siden man aldrig hører om nogen der har ildere derfra.

Han er efter Augusta og Bisse,begge pasteller..

:)

Ferretmania

Hej Helle.

Jow jow kunne også finde herind *G*


tzari

min alder første ilder var også en bisse augusta hvalp fra 9/4/01  han var noget af det skønneste men døde i et uheld :( her for nylig mistede jeg så fenris hans mor var også en bisse augusta hvalp han døde som 6 år og 3 måneder. Men kender ikke flere ilderfarmen i live.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Ferretmania

 
Det lyder som om Augusta og Bisse generalt har lavet skønne hvalpe.
Bandit er fra d. 22-4-02 og har aldrig haft en sygedag (7-9-13) ..altså lige på nær da han ved et uheld fik adgang til papegøjernes pellets  med en deraf voldsom diarre ...

Han er også noget af det skønneste man kan tænke sig af ilder  :dans:

Julie


DarkGirl


Ferretmania