Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Anne, ildere og flying ferrets opdræt

Startet af Anne, 12. Oktober 2008, kl. 14:26

Anne

Hejsa.

Jeg bilder mig ind at de fleste kender mig, men her er alligevel en præsentation.
Jeg hedder Anne (det havde I da aldirg gættet), jeg er 86'er, jeg studerer psykologi i Aalborg og jeg har 4 ildere.

Min første ilder fik jeg i 2005, Lille My som dengang var en lille og absolut ikke sød hvalp. My er Steriliseret.
Hun har vundet en 1 plads på valhalla ilderen 2008.

Her er hun nu, voksen og I gang med at fortære en skovdue




Min anden ilder fik jeg en af de aller sidste dage i året 2005, Hun er fra 2004 og er jordens sødeste ilder. Hun bider aldirg og er et rigtigt lille nussedyr. HUn er god ved både dyr og mennesker og virkelig one of a kind. Hun er fra jagtilderopdræt i Jylland og steriliseret. Hun har været parret op før jeg fik hende, men det fik galt og hun fik ingen hvalpe.
Puk hedder hun.
Hun har vundet en førsteplads på HDI i 2007 samt bedste pastel.





Ilder nr 3 kom til i 2007 i maj. Hun er fra 2006. Jeg så hende i en annonce på dba og faldt pladask for hende, jeg ahr ALTID ønsket mig en silver med maske, men har ike villet købe en fra en opdrætter forid jeg ikek vil støtte silver avl. Hun skulle kun sælges sammen med sin bror så det vrikede jo sikkert nok at lige spørge lidt ind til hende, jeg kunne jo alligevel ikke få hende, troede jeg. Men før jeg vidste af det var ejeren taget hele vejen fra sjælland til Thisted med toget og afleverede Bimse til mig, som hurtigt blev omdøbt til Sif. Hendes bror bor hos Emmadyhr.
Sif har ikke vundet noget, det har hun åbenbart for fjollede aftegn til.







Sidste skud på stammen er min avlstæve Halona Mija.