Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Sara och Starshine Ferrets

Startet af Starshineferrets, 12. Oktober 2008, kl. 22:21

Starshineferrets

Hej!

Sara heter jag och bor i Sverige med mina 10 illrar ;)

Har haft iller i ca 6 år, och ja, vad ska man säga? Jag är illergalen, och ägnar stor del av min tid på att lära mig allt som finns att veta om dem. Jag anser att man har en skyldighet som djurägare att se till att ens djur får det så bra som möjligt, vilket jag försöke ruppnå genom god kost, stimulerande miljö och tonvis med kärlek :)

Mitt illergäng består av Stitch 5,5 år (viltfärgad), Buffy 4,5 år (viltfärgad), Rickie 2 år (pastell), Molle ca 2 år (viltfärgad), Ludde 1 år (silver/viltfärgad tomte), Dweia 1,5 år (viltfärgad), Daisy 6 mån. ( silvertomte angora), Adria ca 6 mån (viltfärgad), Àmor ca 6 mån. (Viltfärgad), Avanti Bátor ca 6 mån (viltfärgad)  <3

Stitch


Buffy


Rickie


Molle


Ludde


Dweia


Adria


Avanti Bátor


Little Miss Oops a' Daisy


Ámor


2009 startar jag officiellt min uppfödning Starshine Ferrets. Målsättningen är att avla på rena standard linjer, främja ett villtypat utseende, och få fram illrar med bra kroppsbyggnad, fin muskulatur, och framförallt god hälsa.

Min hemsida hittar ni här www.starshineferrets.se uppdateringar kommer!

Hälsningar
Sara

tzari

Little Miss Oops a' Daisy ginialt navn og hun er total nuser :smooch: velkommen til håber du får en god tid her  :ja:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Julie

velkommen :D hvor er det nogle smukke totter

Malene

Velkommen hertil! :dans: Jeg kan godt lide at Rickie står og slikker på den præmie (gætter jeg på) :D Er det en han selv har vundet? :lol:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

DarkGirl

Hej, velkommen hertil. :)
Vidunderlige ildere. :love:

Winther Ilderen

hej sara, elsker bare lille Daisy, hun er så smuk. Velkommen til