Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Godaften

Startet af DarkGirl, 13. Oktober 2008, kl. 20:45

DarkGirl

Ja, jeg har været på de andre ilderfora, men vil nu prøve at blive lidt bedre til at skrive her. ;)

Nå, men en kort beskrivelse af mig:

Jeg hedder Maiken, er 14 år, og bor i byen Ry - en lille, hyggelig by tæt på Skanderborg. :)
Jeg bor her sammen med mine forældre, fire tamrotter og tre katte. Jeg har ingen ildere, men synes, de ser enormt søde ud. <3

Jeg skriver mine egne små historier (10-30 med størrelse 11 er gennemsnittet), og det nyder jeg i fulde drag. :love: De handler mest om vampyrer, men der er da også et par stykker uden. :D

Jeg ser mange film, især vampyr- og varulvefilm, samt læser mange bøger - med samme emne, selvfølgelig. ;)

Jeg har et minijob, hvor jeg tjener 58 kroner i timen, så det er jo dejligt.

Og jeg har stadig den underlige interesse for vampyrer, varulve og kister. :-$

Nå, men vi ses jo nok før eller senere. :)

Malene

Velkommen hertil! :dans:
Jeg har også altid synes at vampyrer og sådan noget, var skide spændende :P Hvis det ikke var fordi at jeg ikke gider ligne en tosse, havde jeg også gået rundt med mine vampyrtænder altid :-$
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

DarkGirl

Tak for velkomsten. =D

Hehe, jeg vil også gerne have sådan et sæt vampyr-tænder, men jeg kan desværre ikke tale, når jeg har dem på. 8o|
Og dejligt med endnu en, der synes vampyrer er spændende. =D

Malene

Jeg har både et sæt med små og et med store tænder. De små vender man sig ret hurtigt til at snakke med :)
Jeg købte mine lige her: http://vampfangs.com/Scarecrow-Subtle-Small-Custom-Vampire-Fangs-p/sksm.htm (de matcher min tandfarve næsten 100% og er generelt super kvalitet ;)).
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

DarkGirl


Julie

velkommen til :D det var dig der også var ret vild med hellsing, ikk?  ;)

DarkGirl

Citat fra: Julie Dato 14. Oktober 2008, kl. 12:47
velkommen til :D det var dig der også var ret vild med hellsing, ikk?  ;)

Tak. :)
Jo, det var det nemlig. :D