Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

hey hey...

Startet af jerry og emma, 15. Oktober 2008, kl. 09:39

jerry og emma

hey alle sammen.

så fandt jeg vej herind oz.

jeg hedder Lillian, er 35 år, bor sammen med min forlovede på 41 og bor på Lolland.
jeg har 2 totter Jerry og Emma de er født d. 5-03-2007 og de er søskende og kommer fra Amazing ferret.

der er oz en hund Freja, hun er en blanding af en stafford shire-terrie, kvart labrador og belgisk hyrdehund.
hun er født d. 07-05-06.

vi flyttede til Lolland i februar 2008, og nøjjj for en stilhed og ro her er,  det er dejligt, og masser af grønne områder til totterne og hund, selv stranden/havnen elsker de at være, bare det at de kan se vandet er de vilde med, men at gå i det, nope man bliver jo våd ad ad  :)
men glæder mig til at sneen kommer, det bliver så spændene at se om de vil træde ud i det. :snebold:
(skal nok huske camet).

p.s. har en hjemmeside, i skal være velkommen til at kigge ind på: www.franck-larsen.dk



Amazing Ferret

Hej Lillan og velkommen til  :ja:

Winther Ilderen

hej hyggeligt du også kom ss

lille_jill


tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

DarkGirl

Goddavs, og velkommen. :)