Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Heej folkens

Startet af Camilla, 24. August 2009, kl. 22:42

Camilla

Jeg er ny her inde og fik linket af en veninde her inde hvilket jeg også har købt min ilder af.. :) Min ilder hedder Julius men det kan man også læse et sted.. Men jeg hedder Camilla Møller og kommer fra Nordjylland. Jeg er 17 år gammel har fødselsdag d 22/06 :D I min fritid går jeg på gymnasium i dronninglund hvor jeg også bor.. Ellers går jeg til en smule skydning (Kun en smule da det ikke er så sjovt mere) Jeg har altid været ekstremt glad for dyr.. Og især alle dem jeg ikke måtte få :fnis: Så endte altid med en eller anden kedelig kanin eller et marsvin.. Jeg gad dem ikke og de blev solgt fordi jeg ikke passede dem.. Men jeg har endelig fået lov til at få et nyt kæledyr efter vi er flyttet på landet og min mor er rigtig glad for min Julius :D Og det er jeg virkelig også!! Men desværre er han blevet syg (muligvis cancer :'() Men han er på pencilin og skal tjekkes igen om en uge, og håber pencilinen virker for så er det kun hævet nymfekirtler :D Men jeg ved ikk rigtig hvad jeg ellers skal fortælle om mig eller min ilder men nu har i også fået lidt faks ;)

Mvh Camilla Møller

lille_jill

Velkommen :)

..krydser for din lille dreng :(

tzari

velkommen til og ja krydser på livet løs for det er en byld  :( Håber du bliver glad for at være herinde trods den triste  entre  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

PiaLyng

Velkommen søde Camilla <3!
Som sagt er det jo et fantastisk sted at være herinde, så ved du vil blive glad for det.
Vi krydser alt hvad krydses kan herhjemme (ja ilderne synes ikke det så fedt - meeen de må lige vende sig til det :P)

Julie

hey og velkommen til. jeg håber julius bliver rask igen :)

Katrine

Velkommen til :D
Krydser for den lille dreng
Ildere: Loppen & Bamse

Soelberg`s SUN ferret


Bawa

velkommen til .. krydser stadig fingre <3

Pipvig

hejsa

velkommen til forum  :)