Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Også ny herinde...

Startet af Sulle, 27. August 2009, kl. 11:34

Sulle

Hej Alle sammen

Selvom jeg ikke er helt ny i ilderverdenen, tænkte jeg alligevel, at det måske var på tide at jeg fik lavet en præsentation af mig selv.
Jeg er ny her på Ferretopia, men nogle af jer kender mig måske fra Ilderkliken eller Ilderforum hvor jeg har samme brugernavn.

Mit "rigtige" navn er Susan og jeg er 27 år. Jeg læser til sygeplejerske i København, og har boet i Kbh de sidste 6 år, men er dog lige flyttet til Slangerup, hvor jeg har købt rækkehus sammen med min kæreste.
Dyr har altid været meget vigtige for mig (arbejder også med dyr i min fritid), men da min kæreste desværre er allergiker havde jeg droppet ønsket om at få et kæledyr. Men da vi så en dag, efter en masse tilfældigheder, fik 2 ildere i pleje igennem mit arbejde, fandt vi ud af at min kæreste ikke reagerede på ildere. Selvfølgelig blev jeg hurtigt forelsket i ilderen, og kunne jo pludselig se en mulighed for at få et kæledyr, der var et andet end en fisk eller skildpadde.  :lol:

Derfor fik vi for lidt over et år siden Frede, Albert og Alberte.


Albert nåede vi desværre kun at have 9 måneders tid før vi måtte sige farvel til ham pga flere kræftknuder i maven og på nyren. Han blev 3½år. Han vil altid have en speciel plads, da det jo var den første ilder vi skulle sige farvel til. Det var godt nok hårdt at kysse ham farvel efter han var blevet aflivet, men vi mindes hvor dejlig han var og hvor stor glæde vi havde af hinanden.  <3


Alberte er en lille standart pige på 4 år. Hun er super hidsig, og skriger af alle andre ildere der kommer i nærheden af hende.  :-$ Hun er utrolig tillidsfuld, og hun kunne aldrig finde på at bide eller lave andre galestreger. Tilgengæld er hun meget adræt og er simpelthen over det hele.


Frede er vores gamle silver dreng på 5 år. Han er en meeeget stille og rolig ilder. Han tøffer rundt og hygger sig, og han er ikke nem at hidse op. Han er ligeså dejlig og tillidsfuld som Alberte, så på det punkt har vi virkelig været heldige. Han er ret "klog" og løser hurtigt selv svært hunde aktiveringslegetøj med godbidder i.  :)

Så med disse dejlige basser, kan vi jo kun være taknemmelige for at nogle tilfældigheder gjorde at vi blev introduceret ilderen. Vi nyder dem utrolig meget, og håber at vi kan forkæle dem i lang tid endnu.  :love: <3


- Susan

Katrine

Velkommen herind og sikke nogle smukke dyr  <3
Ildere: Loppen & Bamse

Metnil

velkommen til Susan :)

Håber du får mange gode timer herinde!  :dans:

Og må jeg så lige tilføje, sikke nogle smukke smukke dyr du har!  :love:

tzari

Velkommen til og tak for billederne  :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

lille_jill


Julie

dejlige billeder, velkommen til :D

Bawa


Peewit

Velkommern. Håber du falder til herinde :)
Hvor har du nøgle smukke dyr.. :love:
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3