Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Måske ny stolt ilderejer fra Odense

Startet af Salanja, 9. September 2009, kl. 09:26

Salanja

Hejsa alle sammen! Min mand og jeg vil meget gerne melde os til den voksende fanskare af ilderejere og/eller ilderelskere. Vi hedder Anja og Michael og bor, som titlen siger, i Odense. Michael har haft ildere on and off i ca. 7 år, så han er ikke ny i ilderverdenen. Anja er studerende på SDU i Odense og Michael sidder i kørestol og arbejder ikke.
Vi havde en dværgvædder, som var den sødeste, dejligste fyr og fræk var han også! Men, men, men så skete det, at jeg pludselig fik astmatiske symptomer, hver gang jeg havde ham oppe. Jeg fik taget en allergi-test som intet viste, men alligevel fortsatte symptomerne. Vi måtte desværre af med ham. Dog har vi hørt, at der er en del asmatikere og allergikere der kan tåle ildere!!! Det giver os håb!! Nu leder vi med lys og lygte efter en større lejlighed, hvor der er plads til ildere.  :dans:

Det var vores historie.  ;)


lille_jill

Velkommen :) Krydser fingre for, at i kan tåle de her herlige dyr.

Soelberg`s SUN ferret


velkommen til

håber at du kan tåle ilderen, da det er et super dejligt dyr  :ja:

ludvig

Velkommen til, de fynske ilder ejere er efterhånden ved at vokse i mængde :dans:

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

A_M_T >Team Unique Ferrets<

ja velkommen til... dejligt med flere fynske ilderejere :dans:

Salanja

Forhåbentligt! Nu håber jeg ikke at vi tager glæderne på forskud, men vi har måske allerede fundet på navne... Og kigget på bur og meget meget andet. Håber virkelig, at jeg kan tåle dem!  :dans:

Bawa


cibatuchsi

velkommen til. håber virkelig du kan tåle dem.
jeg har også hørt at flere allergikere godt kan tåle ildere.
manden min kan højst sandsynligt ikk tåle rotter men ilderne tåler han rigtig fint.