Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

på tide at præsenteres

Startet af Idamusen, 10. September 2009, kl. 12:36

Idamusen

nu har jeg efterhånden for lææænge siden oprettet mig. og den senere tid begyndt at være mere med herinde. endnu læser jeg dog mest.

jeg hedder ida og er 23 år og jeg bor uofficielt sammen med min kæreste i taastrup. dvs jeg har min egen lejlighed men hvor jeg meget sjældent er.derfor er vores ildere også bosat i taastrup.
jeg er nyuddannet pædagog og arbejder pt som vikar. min kæreste er 29 år og varmemester. og hedder Henrik

vi har 2 ildere.
den første fik vi i starten af februar, en dreng født sidste sommer. min kæreste kørte hele vejen til vordingborg for at hente ham, i SNESTORM. det var en standard dreng. en ordentlig tyksak. faktisk så tyk at han havde en bar plet på hver side af maven. hanbed og var meget håndsky. det er han ikke mere.
han hedder Dilleren nu, han startede med at hedde ilderkræ efter henriks ønske.  :nej: men i juni blev han sendt på weekend hos min søster som har 2 børn. dette klarede han rigtig flot. men den lille på 3½ kunne ikke finde ud af at sige hverken ilderen eller ilderkræ. derfor blev det til dilleren og dillertræ. dette kom der altså lidt sjov ud af. bla. stod han i indkørslen og råbte til sin storebror. NEEEEEEEEEEEEJ det er altså min tur til at lege med dilleren. vistnok pinligt at være min søster.

i søndags fik vi så en lille pige mere. hun hedder Zif. og hun er ca 15 uger gammel. hun er en rigtig nuttet lille pige men også noget strid. indtil videre har hun splittet 3 legetøjsmus ad. og en tøj doughnut. og så snupper hun alt legetøjet og gemmer det. selvom hun sagtens kan have det i fred. ud over det er der stadig lidt ting hun skal lære. men det skal nok komme

båt båt og mange hilsner. Ida, dilleren og Zif

Idamusen


Idamusen

dilleren


hmm. kan ikke få billederne større. må jeg rode med en anden gang

Bawa

Velkommen til :D haha. dilleren!
.. det må have været en sjov weekend for din søster!
og tillykke med den nye pige. hun ser rigtig dejlig ud!  :dans:

Bawa

Citat fra: Idamusen Dato 10. September 2009, kl. 13:08
dilleren

hmm. kan ikke få billederne større. må jeg rode med en anden gang

Kan ikke få det andet større .. Men dét her kunne jeg :D

lille_jill


Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Pipvig


Julie


Peewit

Velkommen til. Hvor er de søde de små. :love:
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Idamusen

hej allesammen og mange tak for jeres hilsner. og især Bawa. du er dygtig. må øve mig i det en dag. jeg må jo kunne få det til :)

RockaHulla


PiaLyng

velkommen  :dans: sikke nogen fine ilderbørn <3
Min felix hed ilderdiller da jeg fik ham  :P