Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Halløjsa :D

Startet af Stubba, 12. September 2009, kl. 09:35

AlisVolatPropiis

Velkommen til :D og jeg ville sige han er silver, endda en meget smuk og mørk en af slagsen :)

Peewit

Jeg umiddelbart også mene at han er silver.
Meget smuk. :love:
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Stubba

mærkeligt :b
- ham jeg købte den af sagde det var en standard.
hvad er forskellen egentlig?

og mange tak (:
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Stubba

jeg har så fået en ilder mere - som jeg har skrevet lidt om, da jeg var usikker på om de kunne sammen. men det ser ud til at de to nok skal finde ud af det :) - nu skal han bare forstå, at det der med at bide gør mega ondt og at vi derfor ikke gider have det! :@

Men her er der et par billeder af Romeo :)




Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

FerretParadise

Hej og velkommen til, hvis jeg kan sige sådan, når du kom før mig. :lol:

Romeo er standard, det som jeg og andre så kalder vildtfarvet.
Som de andre også skriver, så er Rofus silver. En meget smuk silver. ;)
Ann Hillerslev.

Stubba

jamen jeg synes i virkeligheden, at rofus ser også ud som en standard..
se selv

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

tzari

hmm ja han ligner en standard bare med gråskær   :o  Måske har han roan  :S
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Julie

roan var også det første jeg tænkte på.. han bliver noget mere grå med tiden. det er ellers nogle flotte dyr du har dig :)

Bawa

romeo er godt nok sød at se på :D

Stubba

Citat fra: Bawa Dato 27. September 2009, kl. 20:06
romeo er godt nok sød at se på :D

Tak :)
- men det kan godt være vi skal af med ham, men nu ser vi .. Han bider og kæresten er skrækslagen for ham (og jeg må indrømme at jeg også er bange for ham), han bider sådan lige pludselig og rigtig rigtig hårdt. Så det går jo ikke, når vi knap nok tør tage ved ham. Men nu ser vi .. så han er billig til salg lige nu, hvis det er :) hehe.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Stubba

men han er super flot :) og rigtig sød. men ligepludselig så.. HAPS! altså, rofus kan også finde på at bide .. men slet slet ikke i forhold til.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Bawa

Citat fra: Rofus Dato 27. September 2009, kl. 22:41
men han er super flot :) og rigtig sød. men ligepludselig så.. HAPS! altså, rofus kan også finde på at bide .. men slet slet ikke i forhold til.
jeg havde samme problem med tia i starten  - og lidt er der da stadig. vi kunne ikke tage hende op uden hun bed - sådan VIRKELIG bed!
men vi har bare bidt smerten i os, og holdt fast i bidetræningen .. hun kan stadig godt finde på at bide - men slet ikke ligeså voldsomt :)

Stubba

jaeh. problemet er at han er begyndt at tage lige så hårdt ved Rofus .. så rofus er helt rød i nakken. vi tør ikke have ham her.. så simpelt er det. så ja :) den ville få det bedre ved nogen der havde bedre tid og ikke var bange for den.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Bawa


Stubba

jamen det er lidt som om .. så leger de og har det sjovt. og så pludselig gider romeo ikke mere og så bider han bare så rofus hyler og løber gennem hele lejligheden .. altså, jeg kunne ikke se om der var hul med rofus var også ret meget oppe at køre der, så jeg tror det ikke .. men ja. jeg synes det er synd, så derfor er jeg ved at få fat i den "gamle" ejer, for hun sagde at hvis de ikke kunne sammen, skulle hun nok tage ham tilbage. Så må vi prøve en anden hvalp engang .. Men det hjælper ikke at have en som bider hul (og er meget meget lumsk) i os, når de skal gå ude det meste af tiden og hvis vi får besøg. vi ved sgu aldrig hvornår den bider. den bed i min far uden grund, sååh. og så kan han ikke med rofus. så vi sætter ham til salg idag. desværre. for han er ellers sød.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!