Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hej

Startet af Velsh82, 16. Oktober 2008, kl. 22:29

Velsh82



Nogen Der har set min mad?

Ikke...
Så kigger jeg her over...




Hej.. Ligge kommet her ind på nye jagtmarker..
Har en Lille (stor) angora der snart kunne tænke sig en lille kærste og kærsten og jeg vil også gerne lære nogle flere at kende der har ildere..

Så hvis nogen har lyst til at kommer er man altid velkommen, og kærsten, ilderne og jeg er altid friske på at tage på besøg...

Ud over det så hej til alle der kom her ind forbi...

Forsat god dag, vil nu vende tilbage til mine 2 ugers ferie...

Mvh.

lille_jill

Hej og velkommen :)

Hvor bor i?

DarkGirl

Halløj, velkommen hertil. :)
Dejlige ildere. :love:

Velsh82


Winther Ilderen

Hej Sussi og Klaus, fedt i er her også. Kommer i ikke forbi når i skal til dåb en tur hvis i kan nå det ? Glæder mig til og se jer igen og Dolph, ej han er jo nok ikke med den dag desvære. Du kan godt forberede dig på og have en ilder mindre når jeg kommer over til jer. Er ret sikker på Dolp gerne vil med mig hjem til de andre angoraer . Han vil klart føle sig mere hjemme blandt mine angoraer hihi. lol.

Julie


tzari

Hej i følge din hp har du da 7 ildere ? Når du skriver en kæreste mener du bare en legekammerat ikk? eller snakker du avl?

Han ser skøn ud en rigtig krudt ugle smid endelig flere billeder af ham i galleriet  :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Winther Ilderen

Tror Dolph gerne vil have sig en kæreste, han er rigtig brustig lige nu. Og Sussi er Klauses kæreste . De vil gerne møde andre med ilder ved jeg. De har kun 4 ildere nu. Jeg har 2 af deres tidligere.

Velsh82

nå jeg engang rigtigt har fattet den måde man smider billeder in her så kommer der en masse af dolf og de andre...
Kan ikke rigtigt komme ind og ændre i min profil uden at den (bib)er mit billede...

Men pt er vi oppe på 10 ildere...

Den lille madglade er Mini Me... Prøvede at få dolf in fra da han var lille bitte (hvordan det end kan være) hvor han havde en ide med at stjæle mine smøger... (mon nicotin smager godt?)