Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

En lille præsentation af FerretParadise

Startet af FerretParadise, 24. September 2009, kl. 11:30

FerretParadise

Hejsa alle sammen herinde.

Ja så fandt jeg også vej herind, jeg håber på at jeg bliver glad for at være her, og at I andre kan holde mig ud.

Måske mange af jer kender mig i forvejen, bla. fra IlderKliken.dk, men jeg vil alligevel komme med en lille præsentation af mig og mine dyr.

Jeg hedder Ann Hillerslev, og bor i en 2 værelses lejlighed i sydhavnen i København sammen med mine 6 ildere.
Jeg er førtidspensionist, og har derfor masser af tid til at hygge om dyrene, noget jeg elsker meget.

Det er ikke så spændende at skrive om mig selv, så her kommer lidt om mine dyr:


Zefyr of FerretParadise
Min elskede vidunderlige dreng. Zefyr er født hos mig d. 8. maj 2005 og er bror til Zallie som er ejet af Julia Beck. Zefyr er en meget forsigtig dreng, han skal altid se folk an før han tør snakke med dem, og selvom han har set dem mange gange før, så kan han godt pludselig blive meget bange for dem. Helt uden grund. Zefyr er også bange for ænder, ser han en and, så skriger han højt, også selvom han sidder på armen af mig. Meget underlig dreng. >:|Zefyr elsker at hoppe op i min seng, han kan som den eneste af mine ildere komme derop, og så ligger han og varmer den op til jeg kommer i seng. Han har været med på næsten alle de udstillinger jeg har deltaget på, undtagen den første for da var han ikke født. Han er både dansk, svensk og Norsk champion. Desværre har Zefyr fået kræft, så jeg ved at jeg på sigt skal sige farvel til ham, noget jeg slet ikke kan holde ud aft tænke på.


Nigra Luna
Luna er dødt d. 1. juli 2005. Jeg fik hende hjem sammen med hendes søskende da de kun var 6 uger gamle. Grunden var, at deres mor ikke havde mere mælk, og en var allerede død af sult, eller orm, de havde alle orm da de kom til mig. Da Luna var 9 uger gammel blev hun sat sammen med Zefyr, og de har været uadskillelige lige siden, kærester om man vil. Luna er en meget kærlig lille pige, der elsker alle mennesker, og gerne tager en lur på brystet af dem. Ja brystet, for hun elsker at kunne høre ens hjerte banke. Luna blev sidste år mor til 13 hvalpe. Desværre var hun ved at dø af blodtabet, hun blødte virkelig meget. Efterfølgende tror jeg hun fik en fødselspsykose, men jeg og nogle af mine elskede veninder hjalp Luna og hvalpene igennem den første svære tid, og heldigvis så overlevede 6 af hvalpene. Senere på året blev hun så steriliseret. Luna blev dansk champion på vif, noget jeg slet slet ikke havde regnet med, da hun ikke er så smuk mere, pga hun også har kræft.


Cyrill Comet from Angelcastle
Cyrill er fra Tyskland og er født d. 21. april 2007. Cyrill er en super nem dreng, han kan med alle, og finder sig i alt fra andres side. Den eneste "fejl" han har, er at han engang imellem kan finde på at nappe i folks ansigter. Ellers er han en meget venlig og glad dreng.
Cyrill blev sidste år far til Luna og Miss Wriggley's kuld, og blev efterfølgende kastreret, så han gik tidligt på pension som avlshan. Cyrill er så heldig, at han er kæreste med både Luna, Jezebel og Juana.


Jezebel from Angelcastle
Jezebel er født d. 21. juli 2007, og er også fra Tyskland. Jezebel bliver i daglig tale kaldt Jez. Hun er en rigtig lille prinsesse, og er utrolig mild og dejlig. De fleste falder for lille Jez, også dem som normalt ikke kan lide sorte ildere. Jez er alfa i hendes lille flok, men en meget blid leder. I år fik hun sit første kuld, men kunne kun føde en hvalp selv, så hun var nødt til at få kejsersnit. Jezebel er dansk og svensk champion.


Juana from Angelcastle
Juana er kuldsøster til Jez og er derfor også født d. 21. juli 2007 i Tyskland. Juana bliver her hjemme kaldt for JuJu. JuJu er en rigtig "drenge-pige", og er med på den værste. Hun er fuld af energi, og elsker at drille sin madmor og lave en masse ballade. Hun kunne aldrig drømme om at bide eller noget, men hold op hun er helt herlig når hun driller. I år fik JuJu også sit første kuld, 6 dejlige hvalpe, som hun passede til ug.


Romeo from Angelcastle
Romeo er født d. 2. maj 2009, fra Tyskland, og er så den yngste her hjemme. Han skal indgå i avl, hvis han viser sig egnet til det. Han er en rigtig dejlig blid og glad dreng. Lige efter min smag. Han har allerede smeltet flere hjerter rundt omkring. Han er dog en værre bandit overfor Cyrill, så Cyrill har en del sår i nakken.

Det var så en lille præsentation af mig og mine dyr.
Ann Hillerslev.

Bawa

Hej Ann, velkommen til :D
Ved godt man ikke må bande - men hold KÆFT du har nogle flotte dyr!!
Er helt vild med Jezebel .. Hun er virkelig, virkelig lækker! <3

FerretParadise

Tusind tak skal du ha for de meget flotte ord om mine dyr.  :D
Ann Hillerslev.

Bawa

Citat fra: FerretParadise Dato 24. September 2009, kl. 11:35
Tusind tak skal du ha for de meget flotte ord om mine dyr.  :D
det var så vældig, vældig lidt :-$

Julie


cibatuchsi

velkommen herind ann.
kan kun snakke for mig selv, men tror de andre er enige med mig.
flere billeder af dine smukke dyr.

lille_jill


tzari

Velkommen til. Ja billedtråde kan folk aldrig lave for mange af  :P  :fnis:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

AlisVolatPropiis

Velkommen :D Hvor er det dejligt at se dig her også :D

Tilo

Velkomme  :) altid dejligt at se billeder af jez, hun er den smukkest ilder tøs.
Venlig Hilsen Thilde 
R.I.P Qvark 2004-2010, Elmer 200?-2010,Hubert ca 2004 -2011, Snorre 200?-2012 & Bigfod 2007-2012 <3

Katrine

Velkommen :)
Jeg er også helt skudt i Jezebel, hun ser meget "speciel" ud. (smuk  <3 )
Ildere: Loppen & Bamse

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Black Diamond

Jeg er virkelig glad for at du fandt herind også :) Håber du bliver glad for at være her :dans:.. og Ja jeg kan kun give de andre ret. Du har nogle utrolig smukke dyr. Jeg er helt skudt i Juju :-$.. syndes hun er sådan en smuk pige :love:

FerretParadise

Tusind tak Maria.
Jeg tror nok jeg skal blive glad for at være her, jeg er jo også selv med til at skabe stemningen.
Ja jeg synes faktisk også at JuJu er den smukkeste, ihvertfald af pigerne. Jeg er jo også vild med Zefyr. :fnis:
Ann Hillerslev.