Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Maja her :-D

Startet af HB-Ferrets, 29. September 2009, kl. 10:48

HB-Ferrets

Hej,

Nogen af jer kender mig i forvejen  ;) Jeg hedder maja, er 21 og har 11 ildere der er til kæl/opdræt og så er her lige dem jeg passer og hvalpene  :D
Jeg kommer fra hundested, er ved at bygge hus med kæresten og der kommer selvfølgelig også nogle kanone voliere til dyrene med tiden  :dans:

Mine avls  :D

Thyrfing of nordic ferrets, en min hybrid dreng, han er fra 2006 og utrolig god af sin, meget kælen og har meget krudt i numsen, god til hvalpe.


Alexis of heartbeat-ferrets, er af eget opdræt, en utrolig harmonisk dreng, meget rolig og en rigtig bamse. Er fra 2008.


Boris (Atrej) from Fatu-ferrets, Er noget af det mest godmodige jeg har haft i armene af en hvalp at være, han er født i år(2009), og ingen af os der har haft ham i armene er blevet bidt, han kysser og putter og er en stor dreng.


Ilderfryds Dark Nova, en vild dejlig pige, med pokkers meget krudt i numsen, hun er utrolig intilligent. Jeg glæder mig meget til at få hvalpe på hende.

Kæl

Angel Blume of heartbeat-ferrets, er af eget opdræt, smuk og bamset. En bestemt og dejlig pige.


Aimeé, en utrolig god af sig, er en rigtig diva.


Olivia er min gamle pige fra 2003, hun er efter Brutus. Hun har et rigtig godt temp over for mennesker, men man kan godt mærke hun er gammel.


Ilderfryds Blancha Lady, min første pige, utrolig sød, er god til a lave ballade og er helt sikkert en diva, og madmor er denbedste i verden.'


Futte er min gamle flokleder fra 2004, han er en rigtig god dreng, med en god bygning, elsker at leje og hygge i sengen.


Ilderfryds Barky, hun kan være en hystade uden lige, over for andre ildere, men elsker at komme op til mennesker og blive nusset om.


Argus, er en god lejeonkel, er rigtig god til problem-børnene og de hysteriske tøsser. Er madmors bamse.


Bailey er mn første angora, og endda af egen avl, jeg kan desværre ikke bruge ham, da han har kraftigt underbid og det kuld han kommer fra har været noget mislykket, men ligesom sine søskende har han masser af gå på mod og utrolig venlig.

Og når ja, så e mine dyr på BARF  :)

Mvh maja
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Bawa

Hej og velkommen her til Maja  :D
Husk nu billeder af alle dine bæster!  :dans:

Peewit

Sikke et fint navn du har dig..  :D
Velkommen til..

Mvh Maja
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

lille_jill


Julie

hej og velkommen til. smid endelig nogle billeder op :)

FerretParadise

Hej Maja.
Velkommen herind, dejligt at se dig.
Ann Hillerslev.

HB-Ferrets

Tusind tak for velkomsten  :D
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Bawa

du har nogle fine dyr .. især bailey  :love:

tzari

så fandt du sørme også herind  :dans: Velkommen til håber du kommer til at hygge dig. Sig mig hvad vejer Alexis og har du brugt vækst fremmer han ser godt nok STOR ud, sikke en bamse  :tvang:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

HB-Ferrets

Bawa: Han er også meget kær Bailey, kysser en i hele ansigtet og er bare sød.
Tzari: Det billed af Alexis er fra da han var ca 6-7 måneder, der vejede han 2,3 kg  :) Pt vejer han kun 1,8 kg. Men giver dem altå kun kød  :lol:

Jeg skal til næste år, bruge alexis på Dark Nova, det glæder jeg mig til.
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Black Diamond

Velkommen herind. Håber du bliver glad for at være her :fnis:

Katrine

Velkommen til :D
Dejlige ilder  <3
Ildere: Loppen & Bamse

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

HB-Ferrets

Hilsen Maja
&
Alle totterne