Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hej! :)

Startet af xCelina, 9. Oktober 2009, kl. 00:48

xCelina

Hej..

Jeg hedder Celina, bor i Ølby nær Køge..
Min kæreste og jeg har 2 hun ildere, muligvis snart kun 1, men det må tiden vise!

Min første ilder hedder Baby og er fra januar 2009, hun er min lille øjesten! Kunne ikke forestille mig en hverdag uden hende! Jeg fik hende i fødselsdagsgave af min kæreste i maj, så har ikke haft ilder så længe! :)
Min anden ilder er Lilli, hun er fra maj 2009 og har kun haft hende i et par uger, men det funker ikke rigtig! :( desværre!
Det er som om hun opsøger mig bare for at bide! :'( Hun kan heller ikke rigtig sammen med Baby.. Så vi prøver DESPERAT at finde en løsning (hvilket virkelig er svært)!!! Hun har en lille fod fejl på sin venstre fod, hvilket jeg synes er lidt nuser!! ;)

- jeg synes det virker som en super fed side, men rare mennesker der hjælper hinanden! :D
kan desværre ikke finde ud af at sætte billeder ind her, men det er baby der er på mit profilbilled, har ikke lige pt nogle billeder af Lilli på computeren..



Knus Celina! <3 & Baby og Lilli..

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

xCelina


Malene

Velkommen til Ferretopia! Jeg håber du bliver glad for at være her :D
Vi har nogle guides i billedgalleriet, som måske kan hjælpe. Ellers er du mere end velkommen til at kontakte mig :)

Mht. din frække ilder.. Har du prøvet postiv forstærkning (overdreven ros og godbidder) når hun ikke bider og ignorere hende eller distrahere hende med leg, når hun gør?
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

lille_jill


lucy


cibatuchsi


FerretParadise

Ann Hillerslev.

SilverDragon


Peewit

elkommen til.
Håber du falder til herinde. :)
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Bawa

velkommen til :dans:
håber du finder ud af det med billeder,
og ikke mindst problemet med lilli! :)

xCelina

Citat fra: Malene Dato  9. Oktober 2009, kl. 01:37
Velkommen til Ferretopia! Jeg håber du bliver glad for at være her :D
Vi har nogle guides i billedgalleriet, som måske kan hjælpe. Ellers er du mere end velkommen til at kontakte mig :)

Mht. din frække ilder.. Har du prøvet postiv forstærkning (overdreven ros og godbidder) når hun ikke bider og ignorere hende eller distrahere hende med leg, når hun gør?

skal jeg prøve at rose hende og give hende godbider når hun ikke bider og bare løber rundt?

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hei hei, og velkommen til. håber du falder til og får god glæde af siden!

Bawa

Citat fra: xCelina Dato  9. Oktober 2009, kl. 13:09
skal jeg prøve at rose hende og give hende godbider når hun ikke bider og bare løber rundt?
ros hende og giv hende godbider når hun ikke bider :ja:
prøv at sætte dig ned på gulvet til hende og så giv hende godbider.
det er hvad jeg gør med min lille pige (hun bider også rigtig, rigtig meget - og HÅRDT)
men det er begyndt at blive bedre. Nu ved hun jeg har godbider, og vil gerne opsøge mig :ja:

xCelina

Citat fra: Bawa Dato  9. Oktober 2009, kl. 13:53
Citat fra: xCelina Dato  9. Oktober 2009, kl. 13:09
skal jeg prøve at rose hende og give hende godbider når hun ikke bider og bare løber rundt?
ros hende og giv hende godbider når hun ikke bider :ja:
prøv at sætte dig ned på gulvet til hende og så giv hende godbider.
det er hvad jeg gør med min lille pige (hun bider også rigtig, rigtig meget - og HÅRDT)
men det er begyndt at blive bedre. Nu ved hun jeg har godbider, og vil gerne opsøge mig :ja:

Hun opsøger mig hver gang jeg sætter mig ned! men så kommer hun hen, sidder og ser virkelig sød ud, også når jeg vil nusse hende, så bider hun sig bare fast!! jeg er rigtig ked af det, for min kæreste er parat til at sende hende tilbage!! :(
Men prøver lige det med godbidderne! :) mange tak!!